Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

åh fick nu hem pop koftan, som NY kostade 245kr, dom hade köpt den på rean för 170kr

jag gav 82kr + frakt ;D  för den ny med lappar!

ÅH den var så snygg, längtar nu tills sonen vaknar så jag kan sätta på han den!!

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Pumanprinsen skrev 2010-03-29 11:34:55 följande:
    Nån som har märkt att T ser lite förändrad ut..
    jag märkte det inte mycket man hittade fortfarande till en viss del
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-29 18:19:44 följande:
    Det går utmärkt att posta direkt på lådan-jag våldar i princip i alla mina paket även om de egentligen inte ska gå att få i
    haha :D som mig då PRESSAR verkligen ner paketerar med packtejp runt så de inte går sönder vid ner pressningen
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    AnnaFreja skrev 2010-03-29 19:14:53 följande:
    Mina auktioner går ut om en timme. Vissa går riktigt dåligt, men jag får väl hoppas på några ninjor.Hur tycker ni att det funkar att lägga ut vuxenkläder? Är det värt besväret?
    möjligen märkes kläder eller dyrare saker iaf, men annars tror jag inte det:S

jag har själv köpt lite där, de jag köpte ( 5 tröjor) gav jag 35kr (innan frakt) bla. ginatricot/HM/Lindex

tro bara man tjänar på det med ex. fred perry/Gant/ osvosv
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

Nu lagt upp fler annonser, dock var jag aldeless för feg för att ta 1kr utrop då det är i princip obefintligt använda kläder från dec2009-jan2010

Så kika in hos mig på tradera =) mycket kappahl!

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

om jag hade behövt små små kläder hade jag hjälpt till=)

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    ominte skrev 2010-03-29 21:16:53 följande:
    Alltså jag måste ha råkat ut för sveriges korkade traderasäljare som gav mig ett negativt igår med motiveringen att jag tog LÅÅNG tid på mig att betala.Idag mailade jag henne och frågade varför jag fått negativt när jag faktiskt hade betalat in pengarna inom 3 dagar efter avslut, såsom hon skrev i vinstmailet. Så får jag ett skitsurtl svar att auktionen slutade den 26/2 och att hon inte fick betalt förrän den 12/3. Hon har misstagit mig för någon annan för auktionen slutade den 9/3 och inget annat. Så jag mailar tillbaka att hon måste tagit fel på person men jag har inte fått nåt svar.GAAAH!
    åååh fan va surt, hoppas hon kan fixa det då hon bevisligen tagit fel på köpare!!!

trist att få ett sådant felaktigt negativt omdömme då man inte gjort nått fel!!
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

kör på jacka, pop med tunnt fleecefoder som sitter fast i jackan, och överdragsbyxor, då sonen växte ur sin overall för 2 veckor sedan har jag absolut ingen lust att lägga ut flera 100kr på en ny/begagnad då vi har allt till våren.

han får har flera lager, men är väldigt varm av sig så han är aldrig kall trots 3-9+grader ute och "bara" ofodrade överdragsbyxor på jeans/mjukisar

Viktor 26/10-08
Svar på tråden Traderatråden nr 16