Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    maadicken skrev 2010-03-28 21:12:03 följande:
    24 skulle jag tro
    okej, jo jag gissade på det men man vet ju aldrig då varken en mössa eller långkallingar väger spec. mycket.{#lang_emotions_wink}
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

fan, nån budade över mig i sista sek. på långkalsongerna!

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    maadicken skrev 2010-03-28 21:17:44 följande:
    sant! nu måste jag kolla så det inte bara blir 12. hade bara i hjärnan att det inte kunde bli mer än 24
    men missade den, nån budade över i verkligen sista sekunden.

men har redan fört över till dig för mössan! är på ditt konto senast imorgon 12.30 enligt HB{#lang_emotions_laughing}
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    maadicken skrev 2010-03-28 21:43:11 följande:
    jag har precis sålt nappar för 274 kr en 2 pack från katvig för 103 kren tvåpack från katvig för 93 kren tvåpack med nicke nyfiken för 78 kringen är gladare än jag   mycket nöjd med kvällens avslut! även om jag är liite besviken på några... men men, någon har fyndat och det gör ju jag med ibland
    shit! jadu vissa har tur

jag vill få lite bud på mitt men verkar inte gå bra! dock 2 & 3 dar kvar till de tar slut men har 10 bud, och alla är på 1kr per auktion =(
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

maadicken: måste ju fråga hur är mössan i strl? det är vår första POP mössa faktiskt..

vi har en del andra men ingen pop

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Hannah74 skrev 2010-03-28 21:51:25 följande:
    www.tradera.com/NOVA-STAR-VAR-SOMMAR-BYXA--au...Köpte dessa nyss, förhastade mej lite Men för sent att ångra sej nu!Men blir nog fina på lillan.
    riktigt fynd!

de blir nog bra!

har gjort många impuls bud, sen ångrat mig men när sakerna kommit så har de vart hur bra som helst!=)
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    maadicken skrev 2010-03-28 21:58:41 följande:
    den är nog rätt normal i storlek tror jag. har överflöd av mössor i alla möjliga storlekar, så jag har rätt dålig koll på vilken storlek man ska ha när hoppas du får fler bud på slutet. ofta kommer ju dom flesta buden då
    som mig då.. aldeless för många mössor!!

har förlagt vår Villervalla mössa vi fick:S försvann redan i höstas dock!
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    maadicken skrev 2010-03-28 23:48:02 följande:
    trist   men du kan få köpa en av mig så småningom   den är nog egentligen förliten för sonen. bara jag som inte vill inse det förrän jag hittat en ny i samma färg.
    haha tackar0=) jo den är säkert för liten med, tyvärr då den varit borttappad 6mån, har väl säkert råkat åka ner i källarn =/

ny vecka och MASSA paket som väntar {#lang_emotions_laughing}
    Viktor 26/10-08
Svar på tråden Traderatråden nr 16