Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-03-21 19:41:06 följande:
    jag meeeed, har fortfarande en auktion utan bud :(
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 19:40:16 följande:
    Nu börjar snart mina avslut, börjar bli allvarligt nervös nu...
    för smått här tyvärr
  • maggan75
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-21 19:53:22 följande:
    vad göra? en säljare kontaktade jag innan jag lade bud på en tröja och frågade varför hon skulle ha 33 kr i frakt för en tunn tröja i liten storlek..inget svar. Budade iallafall och vann den. Maialde igen och bad henne skicka den för 24 kr ist-inget svar. Försökt ringa, men en röst säger "numret kan inte nås för tillfället" varenda gång man provar.Har ingen lust betala innan hon svarat-ser i omdömena hon brukar vara väldigt sen med sina leverenser.Vad tycker ni jag skall göra?
    Du har ju budat och därmed godkänt frakten så det är väl bara att betala
  • maggan75
    x karin76 skrev 2010-03-23 20:59:10 följande:
    Tja.. sådär nöjd eller? Köparen får ju ändå betala 273 kr inkl porto.. det är bara 75 kr mindre än om man handlat setet i butik med 30%-rabattkupongen. Fast klart, förstår du hade hoppats på mer, rimligen borde det kunna komma upp i 300 kr iaf, åtminstone om man hade erbjudit Schenkerfrakt för 33 kr.Undrar just hur Smultron motiverar sina köpare?
    Mutar dem säkert
  • maggan75

Borde jag oxå göra iof så jag inte äter upp dem själv nu när jag börjat mitt nya liv

• maggan75
    snigelinan skrev 2010-03-24 18:53:41 följande:
    Ett dygn kvar till avslut och jag hade gärna sett att auktionerna steg lite. Gaah. Inte bra för nerverna
    lugn det  lurar nog ninjor i vassen {#lang_emotions_dreamer}
  • maggan75
    namera skrev 2010-03-26 09:19:42 följande:
    Hoppar in här. Har köpt lite saker på tradera tidigare och nu har jag lagt ut de första auktionerna (kurslitteratur inom omvårdnad). Hoppas någon nappar. Har lite problem just nu med en säljare som uppgett felaktigt kontonummer (hon måste ha missat några siffror) och nu hör hon inte av sig på nytt. Jag har skrivit och förklarat att något måste vara tokigt med kontonumret, men sedan är det bara knäpptyst. Ville ju så gärna ha det jag budat in!
    kolla in detta så kanske det funkar ibland behöver man fylla på med nollor  i kontonummret

http://medlem.spray.se/traderatraden/#8
  • maggan75
    stockrosen skrev 2010-03-26 22:51:21 följande:
    Fattar inte heller. Kan inte vara på riktigt i alla fall....jackan är ju inte värd så mkt pengar. Någon idiot som skämtar eller?
    men det står ju i tilläggs beskrivningen att det är ngn som jävlas med henne ...
Svar på tråden Traderatråden nr 16