Inlägg från: HäxanSurtant3 |Visa alla inlägg
  • HäxanSurtant3

Traderatråden nr 16

33 kr i frakt för ett par barnvantar? 33 kr i frakt för en tunn långärmad tröja i st 98? denna traderare har verkligen noll koll på frakter....mailade henne då jag intresserad av hennes objekt men inte fått svar. så då budar jag inte heller...

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • HäxanSurtant3

hello girls...vad tror ni om att lägga ut solhattar till barn? när? lade just ut ett par solglasögon, de fick bud direkt...åker folk på charter så här års?

• HäxanSurtant3
    Ellan 76 skrev 2010-03-21 11:26:45 följande:
    Men som ni skriver:) Jag hinner ju inte med!Kolla in priset på denna jackan, är det inte lite väl högt???www.tradera.com/POP-PO-P-Polarn-Skaljacka-str...
    kompisbud helt klart...ingen budar väl upp en skaljacka till långt över nypris annars?
  • HäxanSurtant3
    fröken ida skrev 2010-03-21 12:47:11 följande:
    Sonen har en sån jacka. Nu vet jag inte om jag vågar använda den nått mer Jag fick  dryga 1800 för en jacka jag köot för 400 på H&M en gång. Då var jag nervös kan jag säga. Det är inte bara kul när slutpriset blir så högt. Jag var livrädd för att hon med högsta budet skulle vara missnöjd på nått sättIdag har jag rensat kläder och prylar som jag ska sälja på en loppmarknad här i stan nästa helg. Det känns som en ny era har börjat. Tradera har jag mer eller mindre lagt av med. Det är för dyrt tyvärr
    va? 1800 för en HM jacka? är folk galna?
  • HäxanSurtant3

någon som kan Me Too s storlekar? har ett par brallor jag vill sälja stl 4- de verkar vara ca en 104....ngn som vet? sökt på nätet utan reslutat...

• HäxanSurtant3

vad göra? en säljare kontaktade jag innan jag lade bud på en tröja och frågade varför hon skulle ha 33 kr i frakt för en tunn tröja i liten storlek..inget svar. Budade iallafall och vann den. Maialde igen och bad henne skicka den för 24 kr ist-inget svar. Försökt ringa, men en röst säger "numret kan inte nås för tillfället" varenda gång man provar.

Har ingen lust betala innan hon svarat-ser i omdömena hon brukar vara väldigt sen med sina leverenser.

Vad tycker ni jag skall göra?

• HäxanSurtant3

har för jag jag skrev om detta igår men hittar inte inlägget nu:

En säljare vill ha 33 kr i frakt för en tunn tröja i st 98. Irriterande. Hon sätter 33 kr på alla likande objekt samt på t ex vantar som definitivt inte kostar 33 kr att skicka. Har hon noll koll eller vill tjäna extra?

Har mailat-inga svar.

Har ringt-inga svar.

varken hennes telnr el adress finns ens med på eniro el hitta.se...

En lurendrejare???

• HäxanSurtant3
    kg8 skrev 2010-03-22 18:29:35 följande:
    Hej. Jag måste få fråga er en sak, ni som verkar vara experter . Jag handlar sällan på Tradera men har börjat kika mer o mer där. Förra veckan köpte jag ett silikonfodral till en I-phone, väger ingenting men ändå var frakten ställd till 49:-Jag tänkte inte så mycket på detta förrens paketet kom idag, ett vanligt kuvert med två vanliga fem kronors frimärken på.Jag känner mig lite lurad som betalade så mycket för frakten, är jag lurad?
    ja du är lurad-tyvärr...buda aldrig om du inte accepterar frakten. Du kan ju testa kontakta säljaren men risken är det är en idiot som säger "skyll dig själv". Har du tur är det en seriös person som kompenserar dig.
  • HäxanSurtant3

min säljare heter maripa....om ngn undrar. 33 kr i frakt på allt som borde gå för 12 el 24 kr.

• HäxanSurtant3
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-22 18:49:20 följande:
    min säljare heter maripa....om ngn undrar. 33 kr i frakt på allt som borde gå för 12 el 24 kr.
    fel: maripia
Svar på tråden Traderatråden nr 16