Inlägg från: Hejpådig |Visa alla inlägg
  • Hejpådig

Traderatråden nr 16

Mamma till Simon skrev 2010-03-22 16:53:30 följande:
    jaha nu var det slutshoppat för min del...kollade skatten...får sälja en hel del för att få ihop de pengarna
    har du fått i lådan eller kollat nätet?
  • Hejpådig
    lilyanna skrev 2010-03-22 17:22:13 följande:
    Men hur kan ni se årets besked redan idag när det är först imorgon som det släpps enligt skatteverkets hemsida? Är du säker på att du har tittat på rätt inkomstår?
    men pappersdeklarartionerna är släppta nu, kan vara de :0)
  • Hejpådig
    h80 skrev 2010-03-24 17:44:56 följande:
    Är det dumt att lägga ut auktioner nu? Bättre att vänta med avslut till bb/lön??Sugen på att lägga ut mer. Skaljackor o ws. te.x.
    men det är ju nu pengarna kommer!till påsk nästa vecka är det ju många lediga, typ långfredagen som e såå tråkig! då ska jag shoppa iaf! =)
  • Hejpådig
    Lilaa skrev 2010-04-05 09:23:00 följande:
    Hjälp mig.Jag vann denna auktion www.tradera.com/fint-rosa-linne-auktion_30284... och fick ett vinnarmail där hon skrev att hon ville ha 24 kr i frakt plus 35 kr i embalagekostnad. Har jag rätt som köpare att säga till att jag inte vill ha nått speciellt emballage utan att det räcker med en plastpåse? Jag fattar inte hur hon tänkt packa linnet?
    Linnet gic för billigt o hon försöker kompenser det med att ta ut extra pengar i avgift som går rätt ner i hennes fick! Vägra betala säger jag!
  • Hejpådig

en snabb fråga!

vår skrivare har gått sönder upptäckte jag nu så jag kan inte skriva ut schenker lappar, vet ngn om man kan spara ner den sidan o tex skriva ut på jobbet om man mailar över?

• Hejpådig
    Tettan skrev 2010-04-11 20:40:58 följande:
    Du kan ju vidarebefordra orderbekräftelsen du får från Schenker. Där finns en länk så att du kan skriva ut adresslappen igen...
    aha ser det nu på ett gammalt mail! så skönt då löste det sig! tack!
  • Hejpådig
    Linastrumpan skrev 2010-04-20 20:28:01 följande:
    Störningsinformation. På grund av att delar av Sveriges och Europas luftrum är stängt har vi störningar i postdistributionen till, från och inom hela Sverige. Taget från postens hemsida....
    det gäller nog garanterat mer utrikes post än inrikes =)
  • Hejpådig
    Tynne skrev 2010-05-06 15:59:28 följande:
    Ok. Vad kan orsaken vara när Tradera gör så?
    obetald faktura, regelbrott
Svar på tråden Traderatråden nr 16