• Peter37

Vad har du på dig nu?

Vad har du på dig just nu?

Just nu har jag badrock och är naken under

• Svar på tråden Vad har du på dig nu?
  • Clark73
    Anonym (K 29) skrev 2019-07-10 21:51:07 följande:

Endast trosor 

Sexig klädsel du har ????. Just kommit ur duchen så bara kallingar nu
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-07-10 21:49:03 följande:

Så du går helnaken hemma hela tiden då du är själv?

Din granne kanske gillar om hon får en skymt av  din nakna kropp.

Du skulle inte få nått gjort om jag var din granne för du  skulle nog bara spana mot min lägenhet 

Ja men oftast när jag kommer hem så duschar jag och då är det skönt att va naken ett tag.. Jag bor i hus och har en stor altan med lite insyn till så få är det skönt att lufttorka i solen! Ha ha ja vem vet.. Hon kanske uppskattar det! Exakt skulle ju bara och sitta och spana mot ditt fönster ju =)
  • Anonym (Libero)
    Anonym (K 29) skrev 2019-07-10 21:51:07 följande:

Endast trosor 

Bästa kvinnliga klädseln
  • Anonym (Oh my!)

Inget! Nyduschad med en filt lite snyggt draperad. Somnar strax. Cyberskeda?

• Smed75
    Anonym (Oh my!) skrev 2019-07-10 23:25:50 följande:

Inget! Nyduschad med en filt lite snyggt draperad. Somnar strax. Cyberskeda?

Skeda är ju alltid trevligt =)
  • Anonym (Oh my!)
    Smed75 skrev 2019-07-10 23:27:04 följande:

Skeda är ju alltid trevligt =)

Kryp in. Lättar på huvudet så du kan sticka in armen. Bökar in mig tätt. Vill känna brösthåret kittla mig. Den styve mot rumpan. Fan - vem kan sova nu??
  • Smed75
    Anonym (Oh my!) skrev 2019-07-10 23:34:51 följande:

Kryp in. Lättar på huvudet så du kan sticka in armen. Bökar in mig tätt. Vill känna brösthåret kittla mig. Den styve mot rumpan. Fan - vem kan sova nu??

Ja nu blir det inte mycket sova av.. Kysser din nacke och låter min hand mjukt men fast greppa ditt bröst... Låter mina fingertoppar fjäderlätt smeka mig ned över din rygg och lätt över din stjärt..
  • Anonym (Oh my!)
    Smed75 skrev 2019-07-10 23:41:25 följande:

Ja nu blir det inte mycket sova av.. Kysser din nacke och låter min hand mjukt men fast greppa ditt bröst... Låter mina fingertoppar fjäderlätt smeka mig ned över din rygg och lätt över din stjärt..

...slänger benet över din höft. Väntar på fingertopparna. Vrider huvudet och vill ha en kyss...

(å nu blir vi bergis bannade)
  • Smed75
    Anonym (Oh my!) skrev 2019-07-10 23:52:18 följande:

...slänger benet över din höft. Väntar på fingertopparna. Vrider huvudet och vill ha en kyss...

(å nu blir vi bergis bannade)

Låter mina fingertoppar leka utefter ditt lår ned mot ditt knä och upp insida av ditt lår.. Kysser dig djupt och hungrigt.. Vill smaka dig nu...

Ha ha japp.. Vi kanske ska pm:as
Svar på tråden Vad har du på dig nu?