• Peter37

Vad har du på dig nu?

Vad har du på dig just nu?

Just nu har jag badrock och är naken under

• Svar på tråden Vad har du på dig nu?
  • Anonym (K 29)
    Smed75 skrev 2019-06-28 07:07:44 följande:
    Låter varmt.. Hoppas du får en bra fredag =)
    Det var inte så varmt för det var bara 11 grader på morgonen.
    Fredagen bli nog bra om en timme för då kommer killen hit  
  • Anonym (K 29)

Kjol, stringtrosor och en topp

• Anonym (Oh my!)

Snudd på läge för långkallingar. Tur det är en massa provsmak så man får upp värmen. Whiskyfestival!

• Smed75
    Anonym (Oh my!) skrev 2019-06-29 19:24:23 följande:

Snudd på läge för långkallingar. Tur det är en massa provsmak så man får upp värmen. Whiskyfestival!

Det har vart sjukt varmt här idag.. Och är fortfarande.. Gått naken typ halva dagen.. Sexigt med spets string förresten.. Vart hittar man dig och hur gammal är du? =)
  • Anonym (Oh my!)
    Smed75 skrev 2019-06-29 23:32:26 följande:

Det har vart sjukt varmt här idag.. Och är fortfarande.. Gått naken typ halva dagen.. Sexigt med spets string förresten.. Vart hittar man dig och hur gammal är du? =)

Oftast hittar man mig i Sundsvall eller Stockholm. Äldre än dig. Seeviiinkallt här. Blåser småspik men trevligt på High coast destillery.
  • Smed75
    Anonym (Oh my!) skrev 2019-06-29 23:49:57 följande:

Oftast hittar man mig i Sundsvall eller Stockholm. Äldre än dig. Seeviiinkallt här. Blåser småspik men trevligt på High coast destillery.

Aha en norrländska. (sexigt) låter inte nått vidare med småspik.. Har 24 grader här hemma, håller på att svettas ihjäl!

Gott med wiskey, du får ta en extra för att hålla värmen =)
  • Anonym (Oh my!)
    Smed75 skrev 2019-06-30 00:03:26 följande:

Aha en norrländska. (sexigt) låter inte nått vidare med småspik.. Har 24 grader här hemma, håller på att svettas ihjäl!

Gott med wiskey, du får ta en extra för att hålla värmen =)

Helt rätt - sexig! Smeder brukar vara heta. Behöver lite värme nu. Tur det har varit mycket provsmak, men ändå. Brrr!
  • Smed75
    Anonym (Oh my!) skrev 2019-06-30 00:53:05 följande:

Helt rätt - sexig! Smeder brukar vara heta. Behöver lite värme nu. Tur det har varit mycket provsmak, men ändå. Brrr!

Jag får ju komma och värma dig =)
  • Pentra

Stay-ups...bara stay-ups... ... /Pentra

Svar på tråden Vad har du på dig nu?