Vi som plussat efter IVF i mars/april 2009
....idag somnade Lava i vagnen när hon såg vårt hus...!! så nu ligger hon därute o jag springer o glor
...hon kan inte vara med när jag tvättar eftersom det är i en stenkällare med fuktigt o kallt golv... testade ha med henne i sjal men jag kan inte böja mig så bra utan bebis så tänk själva hur det gick ...
diskmaskin funkar ofta att plocka i och ur om hon sitter i sin stol men vissa dagar får jag knappt sätta ner henne... och ibland orkar jag inte göra ett dugg... dammsugaren somnar hon till ibland, men lika ofta blir hon ledsen. Och jag har förresten intyg på att jag inte ska dammsuga, hihi
underbar natt dock - hon somnade 20.30 vid bröstet, jag chansade på att stoppa henne i säng o jodå - hon sov till halv ett - ammades - sov till halv fem - ammades o sov till kvart i nio GÖTT!
Idag har vi varit o fikat med en kollega, nu blir det en slappedag resten
ska börja plocka ihop inför midsommar, ska till mamma i stugan.
idag är mina tankar hos en vän som ärv gravid i vecka 20, förlossningsarbetet har börjat och jag ber till GUD att de ska få det att stanna av igen..... så att bebis stannar i magen ett bra tag till o får LEVA...
ibland får man verkligen sig en tankeställare.
Oavsett hur mycket jag gnäller så är jag så otroligt lycklig och tacksam över att ha fått vår fina Lava ♥ Varje dag är en gåva.
Var rädda om er tjejer.
KRAM!!!!