• Mimmi03

Tar livet slut om man skaffar barn tidigt?

Det är väl va man gör det till. Jag är 23år och nybliven mamma inte tog livet slut nu, mer tvärtom ett nytt liv som starta.
    Det tråkiga som jag tycker är att dom vännerna man hade innan som man va ut och festa med och så, hör inte av sej längre. :S men men vi har varandra, och man ser vem som är ens vänner ändå Men det lilla liv som kommer ut övervinner alla vänner och all sprit i världen.:D

• Mimmi03
    Mizca skrev 2010-03-18 12:31:20 följande:
    Det är så jävla dålig stil av vännerna att sluta höra av sig för att man skaffat barn! Visst ändras man som människa när man får barn, men man är ju ändå vänner liksom.. man kan ha väldigt roligt även om ena vännen har barn. Min bästa vän har tre barn oc hvi har jätteroligt ändå =)
    ja det är tråkigt,men tyvärr sant. men tyckte ändå nästan det var värre när jag var gravid är väl kanske för jag inte kunde supa då,men det vet dom jag kan nu om jag vill men jag vägrar!! kan dom inte umgås utan sprit får de va!!!!
  • Mimmi03
    Mizca skrev 2010-03-18 12:53:09 följande:
    Det är sjukt.. Men som du skrev tidigare, man märker vilka som är ens riktiga vänner..
    Precis!!
  • Mimmi03
    idisb skrev 2010-03-18 12:58:30 följande:
    livet tar absolut inte slut men det blir inte alltid som man tänkt sig dock.. Fick mitt första barn när jag va 20, alla vänner försvann nästan men skitsamma faktiskt. va ute o roa mig när ja blivit mamma och så. Fick mitt andra barn som 22 och va jätte nöjd med det:) Men sen lämnade deras pappa oss. Så nu står jag ensam, singel och känns som jag ha svårt att få tillbaka "livet". Inte lätt att gå vidare i livet med 2 små barn eller ens hitta en kille som vill ha en tjej på 24 år med 2 barn. Så på sätt o vis tog livet slut i vissa bitar för jag skaffade barn tidigt. Hade jag vetat detta då hade jag väntat
    Det är ju inte barnens fel. Men du kanske skaffade dom med "fel" karl.
Svar på tråden Tar livet slut om man skaffar barn tidigt?