Inlägg från: MiniMillan2011 |Visa alla inlägg
  • MiniMillan2011

Tygblöjetråden 24

Precis så tänker jag med body också!! Använt det så länge det går...fast det är ju smidigt när man vill kika ner i blöjan om det är tröja men det är väl den ända förselen...

Vi har myllymuskott pocket å trivs jätte bra med dem men de vi har är det knappar på.

• MiniMillan2011

Mina håller tätt några timmar...ganska många i värsta fall men vet inte hur många kissningar det blir men vi åker å handlar å bajsas det inte så brukar vi inte byta under den tiden...tar minst två timmar...

• MiniMillan2011

Vi ska ha en liten till om två månader å jag funderar lite på om det är lönt att köpa tygisar i storlek nb? Eller om det funkar med de från fem kg?? Vi har iv formsydda... När de är små...

• MiniMillan2011

Johlinn:
    Det var lite så jag tänkte att det kanske kunde funka...
    De andra två har ju vägt 3425 så jag tror ju att denna hamnar där ikring också...så funkade det på er på 2,5 så borde det ju gå :)
    Får lura på om jag kanske skulle köpa nån mindre iaf... Tvättar ju ganska ofta med två blöjbarn

• MiniMillan2011

Lurade lite på hur man packar en blöja för pojkar...vet ju inte vad detta blir å har bara tjejer...
    Lägger man mycket mer fram?? Eller bara på samma sätt?

• MiniMillan2011

Angels : vi har iv formsydda å har varit jätte nöjda med dem :) men jag gillar de vanliga blöjbyxorna med kardborre bättre än smart byxorna.

Svar på tråden Tygblöjetråden 24