Tygblöjetråden 24
Jag har iv blöjbyxa till tjejerna å de är bra tycker jag! Stora tjejen väger 12 kg å kan fortfarande ha den som är upp till 12 å lilla tjejen väger nio å hon har gott om plats i den upp till 10kg.
Jag har iv blöjbyxa till tjejerna å de är bra tycker jag! Stora tjejen väger 12 kg å kan fortfarande ha den som är upp till 12 å lilla tjejen väger nio å hon har gott om plats i den upp till 10kg.
Ååå attans jag som beställt en iv smart...hoppas den blev bättre då!!!
Har hört att många som köper iv byxblöjor hoppar mellan storlekarna alltså från nb till m å från m till xl eller annan ordning...
Nu har vi provat iv smart byxan å nu när man lärt sej vilka knappar man ska använda å så är den toppen tycker jag :)
Vi kör också i handfatet :) funkar prima!
Längtar nr2 beror ju lite på hur ofta ni vill tvätta också :) vi har 3 st blöjbyxor till varje och två som båda kan ha (skiljer ett år på mina tjejer) ibland blir det ju att nån av dem behöver nån mer än en per dag. Vi tvättar var tredje dag. Sen har vi 12 iv flanell blöjor och 8 frotté å 8 allt i ett och 12 extra ilägg... Men det finns alltid så det räcker när de andra torkar. Då tvättar vi oftast var tredje dag... Å har pappersblöjor på natten. Vi började med mycket färre å tvättade ofta i början för å se att det va nått som vi tyckte funkade :)
En fundering... Ni som använt tygisar från det att era små va nyfödda tjänade ni på det rent ekonomiskt?
Bäbis på potta typ tror jag
Tänker bara lite så att den minsta storleken använder man ju inte så länge... Vi har ju iv tygisar one size så de kommer ju va gratis å intjänade för längesen, men vi har inga nb å funderar på om de e ekonomiskt att köpa ett nb paket om pyret stannar...
Tack för att ni tar er tid att svara :)