Småttingar med Knapp -Välkommen alla föräldrar, gamla som nya!
060810 skrev 2011-09-16 20:17:45 följande:
Nämen heja E!! :)Ja jag reagerar med på den meningen. Jonalie äter ju bättre än E, men hon klarar sig inte utan knappen. Vissa dagar äter hon bättre andra sämre. Nu har det varit dåligt i 2 veckor (jävligt dåligt) men nu har det börjat vända lite igen. Idag åt hon ½ burk med 5 mån mat. :) Flaskan funkar rätt bra, men inte alltid hon tar den heller.
Hon har ju en ätstörning och mat ska vara roligt och lekas fram att vilja äta.
Ni ska bara se de olika matdanser som jag presterar här hemma! Hon skrattar som bara den och då kanske man kan få stoppa in en sked! :p
Känner en sån oro inför allt som har med dagis att göra! Litar på personalen men jag tror inte de kommer hinna med allt. Det är knappt så jag gör det alltid, att hinna med något annat än Jonalie då alltså...
Hoppas det kommer gå bra. Hennes första dag ska hon äta frukost på dagis och så kör vi några dagar och ser hur det funkar. Då ska hon först ha välling hemma för att inte vara jättehungrig när hon kommer dit.. men jag ser hellre att hon är hungrig när hon kommer dit så hon förhoppningsvis kan trycka i sig något där...
Rose Bay Willow skrev 2011-09-17 15:47:32 följande:
Wow Adni - Grattis till frukosten! Skriver mer snart. Är inlagd i Lund, jag själv. Men det ska ordna sig!! Kramar!