• crijo

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Låla: jag är ledsen att du blöder, men...tänk att om det inte skulle ha fastnat, skulle du inte ha blödningen. Tar du några andra mediciner än hormonerna? Kanske är det bara en biverkning. Jag tror verkligen inte att det är någonting farligt.
    Du ska självklart testa på måndag!!!!! och positiv!

• crijo

Låla: du har själv sagt att man inte ska ta något i förskott!!!! Det lät så lovande allt att jag vägrar tro det värsta. Jag skulle skicka lite positiv energi till dig om jag kunde. Jag håller tummarna för {#lang_emotions_plus}.

• crijo

Låla: Hur går det för dig? Jag har tänk på dig och hoppas på att skicka lite positiv energi...

• crijo

Låla: Vilken nagelbitare! Hejar på en-eller två {#lang_emotions_baby}. Sega, sega småttisar... Du ser, jag har redan visualiserat en resultat på hcg provet.

• crijo

Låla: Ta inte något i förskott sa en gång en klok person till mig. Jag vet att det är lättare sagt än gjord, men...symtom- icke symtom är lurigt i våra fall.
    Jag lider med dig när det gäller frustationen angående hur långsamma dem är med svaret.

• crijo

Låla: Grattis! Jätte roligt, men inte så överraskande...Jag var -konstig nog- säker på resultaten. Jag gillar "gravid light" grejen!!!! hihi...

Omstart: Jag håller tummarna för dig på måndag och du försöker hålla humöret uppe, OK?

• crijo

omstart: oh, gumman! Du måste fungera ju. Jag har inga tröstord. Bara tröstkram!

• crijo

Oh, låla vad kul! Snart kommer du att ändra "gravid light" mot "gravid med tvillingar"! Glad

• crijo

Pigan74: Intressant!

Omstart: Hur mår ruvarkramis?

Sodkt: Hahaha...kul att se hur en 30-årig tror uppriktigt att ha någonting intressant att skriva i en tråd för 45+.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3