• Bette

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

omstart skrev 2010-03-31 12:49:54 följande:
    bra! like that
    Det är klart att det kommer att fungera för er. Tredje gången gillt finns det något som heter {#lang_emotions_wink}.

Kram kram

Bette
  • Bette
    Caribe skrev 2010-03-31 16:18:06 följande:
    Kommer in och önskar en riktigt Glad Påsk till Er alla Crijo lycka till vännen! Omstart skickar en stor våg av varm positivitet till dig, den här gången är det din gång, det hoppas jag stenhårt! Överhuvudtaget så hoppas jag för Er alla att ni skall få lyckan att lyckas det är ni så värda!!! Själv fick jag en liten skrämselblödning igår, men på koll idag var allt som det skulle och då såg vi att vi väntar en liten kille
    Vad härligt att ni skall få en liten kille, jobbigt med blödningen, bra att allt är toppen. Jag hade en blödning sent i graviditeten i vecka 34 tror jag det var, man blir rädd då, men det var ingen fara.

Vila mycket nu under påsken

Kram kram

Bette
  • Bette
    crijo skrev 2010-04-01 08:37:11 följande:
    Caribe: Usch! Läskigt med blödning. Vad spännande att veta vad man har i magen! Otålig som jag är, skulle jag redan börja handla saker för en pojk!!! Många som får pojkar efter ÄD. Har ni tänkt på det? Nidra: Det är ju snart. Håller tummarna! Rödluvan: Kul att han är livlig! Även om revbensspark låter inte så kul... Låla: haha...det kan hända. Tackar alla som håller tummarna. RD9 med 4 dagar gamla embryo och känner fortfarande ingenting!!! Maken bastade igår och det var sååå svårt att inte göra honom sällskap. Jag känner mig inte alls gravid. Jag försöker skaka av mig bilden av minus på urinstickan!!! GLAD PÅSK!!
    Jo det är många som fått killar, min lilla kille är idag 4 månader. Han satt i sin stokke tripp trapp stol och åt lunch idag, han är mycket stadig det är skönt. Tiden går med rasande fart. Hoppas på {#lang_emotions_plus} för dig.

Kram kram
  • Bette
    Bettina skrev 2010-04-02 10:48:19 följande:
    Hej Tjejer Vill önska er alla en GLAD PÅSK Kramar Bettina
    Glad Påsk till dig också {#lang_emotions_sunny}

Bette
  • Bette

Hej på er,

Hoppas att ni alla haft en riktigt trevlig påsk. Vi har bara tagit det lugnt hela helgen, i fredags var vi på middag hos min mans föräldrar, det var trevligt.

Nu skall jag tappa upp ett bad till min lilla älskling, skall bli mysigt.

Ha en trevlig dag

Kram kram på er alla

Bette

• Bette
    LoLiNi skrev 2010-04-05 22:44:31 följande:
    omstart: nu är det igång och det med besked - hade en liknande upplevelse som du beskrev för en tid sedan. På vägen hem från att ha varit på gymmet och sedan affären så känner jag hur det liksom "woschar" till i trosorna! När jag kommer hem så har jag blödit rakt igenom binda, trosor, träningsbyxor och överdragsbyxor! Fortfarande så känner jag hur det kan liksom forsa ut nån halvdeciliter då och då! Hade jag inte haft din och alla andras berättelser i bakhuvudet så hade jag nog blivit j-ligt skraj! Heja, heja Crijo - du ska se att det går bra! Kram Låla
    Min mens som jag haft nu var sådan, har aldrig blött så mycket förut. Det var lite läskigt faktiskt. Hoppas att nästa behandling leder till litet pyre för er.

Kram kram
  • Bette
    omstart skrev 2010-04-06 10:20:28 följande:
    härligt! Ja det är mindre msyigt när det lixom flödar ner i trosorna och rakt igenom allt. Men å andra sidan så blir det rensat eller nåt Hoppas det inte håller på att forsa så länge som det gjorde för mig. crijo: tänker på dig vännen! tummar är hårt knutna! själv väntar jag mest på att KS ska ringa och säga när jag får börja knapra progynon, skulle göra det denna veckan är det sagt sen tidigare. det närmar sig! KRAM på alla
    Vad spännande, det närmar sig med stormsteg även för dig.

Kram kram
  • Bette
    omstart skrev 2010-04-06 11:42:31 följande:
    jaa hoppas bara jag får ägg, är lite orolig men samtidigt hoppfull, känns som om det är rätt vanligt att de som donerar får ut 10 ägg. kram!
    Om de får ut 10 ägg från donatorn får du ägg då? Tycker 10 ägg låter lite lite att dela på två med tanke på att vissa ägg faller bort direkt är omogna. Hoppas de får ut fler ägg än 10 från donatorn.

Kram kram
  • Bette
    omstart skrev 2010-04-06 15:21:57 följande:
    har tagit första steget till att gå i terapi igen.... mailat (har inte kraften att ringa) en psykoterapuet knuten till mammamia. Får väl se när hon svarar. Ska iaf gå ett besök. Frågan är vad jag ska säga till sambon, jag orkar inte bråka om det.
    Vad toppen med terapi, tror att du behöver det. Idag har jag varit på xtravaganza och skrivit in mig, nu skall det gås ned i vikt. Jag skall banne mig vara snygg i sommar och framåt förstås. Nu är det fem veckor med måltidsersättare som gäller och sedan går jag över på halvfartsprogrammet.

Kram kram

Bette
  • Bette

Crijo: Vad tråkigt att det inte gick vägen. Hoppas det går på nästa försök för er{#lang_emotions_flower}

Kram kram

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3