-
ja det bara måste gälla nuBette skrev 2010-03-31 13:07:12 följande:Det är klart att det kommer att fungera för er. Tredje gången gillt finns det något som heter .Kram kramBette
-
glad påsk alla sötnosar
sodkt: extrastor kram till dig! going! ok deal! men då får du komma snabbt efter
irma01: tar gärna drömvinsten på lotto nästa gång oxå
hihi tack för tummar!
stor kram!
inkan: härligt att du känner dig mer positiv! det är bra, jag försöker suga åt mig all positivism som ni försöker ge mig här inne
kram på er
-
tack detsamma caribe!
Och du får inte skrämma upp mig sådär med blödningar så skönt att allt var bra och grattis till lillkillen nuss.
kramar! och stor klapp på magen!
-
låla: härligt hoppas den drar igång nu då!
-
härligt!LoLiNi skrev 2010-04-05 22:44:31 följande:omstart: nu är det igång och det med besked - hade en liknande upplevelse som du beskrev för en tid sedan. På vägen hem från att ha varit på gymmet och sedan affären så känner jag hur det liksom "woschar" till i trosorna! När jag kommer hem så har jag blödit rakt igenom binda, trosor, träningsbyxor och överdragsbyxor! Fortfarande så känner jag hur det kan liksom forsa ut nån halvdeciliter då och då!Hade jag inte haft din och alla andras berättelser i bakhuvudet så hade jag nog blivit j-ligt skraj!Heja, heja Crijo - du ska se att det går bra!KramLåla
Ja det är mindre msyigt när det lixom flödar ner i trosorna och rakt igenom allt. Men å andra sidan så blir det rensat eller nåt Hoppas det inte håller på att forsa så länge som det gjorde för mig.
crijo: tänker på dig vännen! tummar är hårt knutna!
själv väntar jag mest på att KS ska ringa och säga när jag får börja knapra progynon, skulle göra det denna veckan är det sagt sen tidigare. det närmar sig!
KRAM på alla -
låla: mmm fys-träning kan nog få det att komma tillbax...
Ja yngre donator låter toppen, hur gammal var den förra?
vi kanske hamnar hyffsat lika om jag nu får börja knapra östrogen nån gång... morr.
kramar från kramiiisen
crijo: älskade hjärtat! är så ledsen vännen massor med styrkekramar till dig!
-
jaa hoppas bara jag får ägg, är lite orolig men samtidigt hoppfull, känns som om det är rätt vanligt att de som donerar får ut 10 ägg.Bette skrev 2010-04-06 11:27:07 följande:Vad spännande, det närmar sig med stormsteg även för dig.Kram kram
kram! -
har tagit första steget till att gå i terapi igen.... mailat (har inte kraften att ringa) en psykoterapuet knuten till mammamia. Får väl se när hon svarar. Ska iaf gå ett besök.
Frågan är vad jag ska säga till sambon, jag orkar inte bråka om det.
-
nidra: tummar!!!
-
låter ju väldigt positivt med en sådan ung donatorLoLiNi skrev 2010-04-06 12:11:48 följande:omstart/kramiiis: den förra donatorn var 33 och den nya är bara 22.Lugn, du har en månad på dig att komma ikapp mig! Jag ska synkas med donatorn först och kommer inte att ha ET förrän i maj. KramLåla
kram!