• inkan70

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Låla-men usch vad jobbigt att inte få veta något innan ni kommer för insättning, jag som tyckte det var dålig info på rmc..
    Hoppas det blir bra i morgon med minst 1 guldägg.

Omstart tack för din rapportering av biverkning, det måste vara en man som kom på att vi gör en medecin som gör att man tror att man är gravid...{#lang_emotions_wink}, men det var vad jag gissat på att biverkningarna kan vara falskt alarm...

Kramar Inkan

• inkan70

Låla stort GRATTIS till ett fantastiskt resultat, vad glad jag blir. Nu hoppas jag dom gottar in sig ordentligt hos dig och stannar!
    Kramar Inkan

• inkan70

Stor depp testet var negativt{#lang_emotions_cry} , jag hade det dock på känn..

Sitter och funderar på vad vi skall göra nu..? I Malmö får vi antagligen ingen hjälp denna hösten..

Vi har 3 ägg i frysen på EGV men dom vill att vi väntar till augusti, min tanke är att skall vi ändå vänta så länge kanske man skall ta och försöka med ett nytt färsk försök.
    Men var är frågan, tips någon på en klinik som är snabb och billig.
    Polen eller Tjeckien kanske?

Låla håller tummarna!

Kramar Inkan

• inkan70

Tack tjejer, jag håller med dig villsågärn förstår inte varför jag inte får börja direkt. Dom tycker att man mentalt och fysiskt skall vila upp sig..  Semester stängt är det bara 2 veckor i slutet på juni så det hade funkat både med FET direkt nu eller efter nästa mens.
    Håller på med mail dialog för att övertyga dom.
    Kramar

• inkan70
    omstart skrev 2010-05-25 14:31:27 följande:
    åhhh inkan älskade hjärtat blir så ledsen massor med kramar till dig!jag har ingen ork, jag mår skit, så håller mig i bakgrunden. Stressad på jobbet (inte ätit lunch än idag!), börjat försöka bearbeta sorgen över att aldrig bli mamma (jag tror helt enkelt inte på det).Dock så har jag och sambon det bra för tillfället!!! kram på er!
    Tack söta du! Ja jobbigt är vad man kan kalla det här minst.. Klart att vi skall bli mammor en dag, men till vilket pris? 
    Den här gången har det varit så mycket motgångar innan vi fick ägget insatt så jag var nästan beredd på att det inte skulle fungera.
    Skönt att höra att ni har det bra du och din sambo.
    Kram kram
  • inkan70

Tack alla goa söta tjejer!
    Har fått ok på att använda frysisarna i Riga juli månad, nu jäklar skall det fungera!

Om inte så har jag fått svar från en klinik i tjeckien, Gyncentrum som verkar intressant, funkar det inte med frysisarna i Riga så är det nog ett alternativ.

Hur mår du Låla?

Sodkt vilken klinik har du valt denna gången?

Kramar Inkan

• inkan70

Låla hoppas du mår bättre och att blödningen stannat av det är ju positivt att du kände att äggen fäste.
    För mig var det samma sak, första gången kände jag det samma och då blev jag ju gravid, nu den här gången kände jag inte av att något fäste och det var ju minus.

Det verkar väldigt vanligt att många i våra trådar fått en blödning och sen har allt gått bra. Hoppas det är samma sak för dig.

Här kom mensen som vanligt punktligt..nu kan jag inte vänta till nästa gång så att jag kan starta med progynon då.

Kramar Inkan

• inkan70

Yipey Låla vad roligt, nu är det väl spännande o se om det kanske är 2Flört.
    Hoppas du hittar en gyn tid fick i dag bokat en tid 01 jul i Sto sen går hon på sem, men det är lite tidigt för dig?
    Kramar Inkan

• inkan70

Hej igen,
    Ang gyn tiden var det menat till Sodkt jag missade nog att skriva det.. Men du har kanske fått tag på en tid?
    Bette hoppas det går bra i dag och ha en trevlig helg!
    Kram

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3