Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Caribe,, skräms inte sådär.. Jag hoppas allt är i sin ordning,, Härligt att få veta at det är en liten kille som skumpar runt inne hos dig..
Kram
Caribe,, skräms inte sådär.. Jag hoppas allt är i sin ordning,, Härligt att få veta at det är en liten kille som skumpar runt inne hos dig..
Kram
Crijo.... Hade du testdag idag? Eller har du tjuvtestat?
Sänder dig en bamsekram! Det finns inga ord att trösta med ibland, men jag vet hur det är,, man är så ledsen för man vill ju så gärna,,,
Liselott, slemhinnan brukar apå sig bra sista veckan.. Jag har haft problem vid alla mina behandlingr, utom den sista, trots 10 mg prognynon,, men med plåstret Estofem kom den upp till hela 9. 3 mm vid insättningsdgen..
Jag har aldrig haft en treskiktad slemhinna heller,, lyckdes bli gravid vid ET men senare i v. 12 blev det dessvärre MF.
Det finns en kvinna här på FL som varit i kontakt med mig, hennes slemhinna var bara 4mm och hon har idag en liten vän.
Lycka till
Omstart! Bra att allt såg bra ut idag! Tänker extra på dig sänder dig en kram.
Liselott. Jag kan verkligen förstå din besvikelse, men precis som Caribe skriver, vi får hoppas att dom embryona du nu ruvar på ska ge dig plusset!
Omstart.. Hur går det med befruktningen av äggen? Jag hoppas du får bli ruvare nu!
Låla.. Jag brukar tänka att, värre kunde det ju vara. Mens är ju faktiskt inte någon infektion utan resterna ska ju ut! Hoppas det gick bra idag!
Lycka till tjejer
Omstart! Tja, da ar du pa ruvardag nr 2! Jag ar jatteglad for er skull! Ska halla tummar och tar nu!
Omstart! Hur mås det idag? Jag hoppas du får ordning på dina sömnproblems!
Hinos. Åh, så härligt med lilla Signe i famnen! Tänk att det till sist blev bra! Kram
Liksom Hinos har jag svårt att hinna ikapp läsningen här, så istället för att missat någon på G, Lycka till tjejer!
Jag hoppas själv kunna göra mitt fjärde embryotransfer i sommar..
Ha de gott!
Omstart, Kom igen nu! Jag skulle mer än görna må illa om jag var ruvare! det låter ju som ett positivt tecken!
Inkan, härligt att embryot överlevde, vilken rysare, hoppas nu att rackarn är en stark och seg individ!
Omstart!
Bra att hära att du kan gå på nästa behandling direkt! Sänder dig en varm kram!