• Bette

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Hej,

Jag hoppas se många pluss här i tråden framöver.

Kramar

Bette

• Bette
    Julia Romare skrev 2010-12-13 12:49:02 följande:
    Emmylou! Det kan ju ändå ha varit något slags tecken!? Ett tecken på att man snart kan göra UL per telefon kanske. Tungan ute Resten får vi veta på onsdag! Heja heja!

Jag testar ju dagen efter och detta är by far de absolut söligaste veckorna i mitt liv!
    Humöret är som en bergochdalbana och psyket är svajigt något fruktansvärt. Skratt och tårar om vartannat.
    I går grät jag t ex för att det var stökigt i badrummet, för att jag tittade på sorglig film (Vem är rädd för Virginia Wolf), för att min man inte sköljde bönorna innan han hällde dem i grytan och för att min syster planerar att skaffa hund (och jag är astmatiker).

Men då kunde till och med jag skylla på hormonerna. Riktigt så illa brukar det inte vara i vanliga fall.

Hinos: Skönt att du tar beskedet med fattning och ser framåt! Hoppas att jag är lika stark som du om det kommer till det. Just nu har jag svårt att se det framför mig...

Stor kram till er alla!
    Och återigen Grattis till Trollmor och Paltkoma!
    Hjärta
    Tycker det låter som du är gravid, jag var också superkänslig i början och grät för minsta lilla grej.

Håller min tumme hårt då två tummar betyder otur.

Kram
  • Bette

Jag tror inte det spelar någon roll när du testar Emmy, är det en stark graviditet så syns det ju på testet närsom på dygnet.

Kramar

Bette

• Bette
    monand skrev 2010-12-21 20:00:59 följande:
    Tack så mycket emmylou, julia, odette, tabasco, ivf-dagar, irma01.

Julia romare hoppas du mår bättre nu

Irma01 grattis till ruvarstatus bara att hålla tummarna. Vi satte också in två embryo så det skall bli spännande att se om båda hänger med.

Emmylou tack för hjälpen då skall jag skriva in mig i listan. Jag höll mig faktiskt från att testa själv och väntade på resultat från blodproven (det var jobbigt men det gickSkrattande. Jag tog två tester men redan från första fick jag besked att det var positivt.

Jag skall skriva in mig den 4/1 och den 7/1 är det dags för första ultraljudet. Oj vad man längtar dit. Annars har jag mått lite sådär. Har haft ganska mycket molande värk i magen, speciellt om nätterna och lite brunaktiga flytningar Har blivit rekomenderad att vila extra mycket de dagar jag har ont. Man är ju orolig att det skall vara något, speciellt när det gör ont.

Vill passa på att önska alla en riktigt God Jul!
    Ta extra progesteron vid spottings, det gjorde jag när jag hade det.

Kramar

Bette
  • Bette

Gott Nytt År till er alla Skål! Hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll!

Vi skall bara vara hemma, tusse är lite förkyld. Jag och maken skall äta hummer och dricka gott vin och senare blir det en supergod champagne.

Kramar

Bette

• Bette

Grattis Låla! Hoppas att töserna mår bra!

• Bette

Emmylou,

Kan inte din make hjälpa till då i sådana fall med inskolningen? Hoppas att A snart blir frisk, aldrig roligt med magsjuka.

Kramar

Bette

• Bette

Hej,

Stort grattis skutten, vad roligt, hoppas det går bra för er.

Kramar

Bette

• Bette

Inkan70: Så ledsamt för er. Hoppas ni orkar ta tag i behandlingen snart igen.

Kramar

Bette

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3