• crijo

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Bettina: Hur går det för dig? Har du ett eller två? Jag kommer inte ihåg...

omstart: hahaha...tänk om alla kunde dela med sig...då skulle statistiken i trådarna vara bättre kanske...

Låla: Har du några känningar? Är det olika från förra gången? Jag är lite nyfiken.

• crijo

Låla: Det var gravsymtom jag menade...Du har ju en hel del !!! Dock inte dem jobbigaste symtom. Glad

Bettina: Usch, det låter smärtsamt med ryggmuskelinflamation och foglossning. Men ...du har inte jätte mycket kvar, eller hur? Kram

• crijo

Låla: Det finns säkert en bra förklaring som inte behöver ha med bebisarna att göra. Tyvärr har jag ingen erfarenhet ...De 6 v som jag var på smällen hade jag rätt mycket ont i magen. Andra har haft det och fått sina barn ett antal månader senare.

• crijo

villsågärna: Jätte ledsen gumman! Åh, vad tråkigt! Ingen borde gå genom det! Tusen kramar.

• crijo

leia83: i vårt fall har vi manlig faktor och själv lite av varje (hög prolaktinvärde- medicinerar mot, obalancerad hormonvärden, har haft endometrium hyperplasi). På mig gick allt att "fixa" men jag vill inte vänta och chansa på IVF som har så dålig prognos för personer över 40.

• crijo

leja83: jag fick veta ögonfärg, längd, vikt, ålder, blodgrup, att hon haft 1 barn sedan tidigare och utbildningsnivån. Det är ingen garanti att det fungerar om hon har haft ett barn sedan tidigare. På mig har inte fungerat, i alla fall. 1MF v6 och ett minus. Det vet man aldrig.

• crijo

Låla: Woaw! Så roligt att läsa!

Irma01: Tiden går fort...Det är bara några månader du väntar.

Jag ska "köra igång" någon gång i andra Juli halvan med möjligt insättning i början på augusti beroendde på när mensen kommer. Vi ska passa på och bilsemestra: Tyskland, Tjeckien, Polen...Hoppas på bättre resultat än hittills!
    .
    Trevlig sommar till alla!

• crijo

Bettina: Det låter så kul med 1 kg kille i magen!!! Hur mår du?
    Låla: Jag såg att du är i v8+5d...Tiden går så fort! Har humöret blivit bättre?

För mig närmar sig nästa ÄD försök och jag är nervös nu. Om allt går bra, blir det första veckan i augusti.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3