Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Supergrattis Fliix till plusset.
Kram Bettina
Supergrattis Fliix till plusset.
Kram Bettina
Sodkt och Tjorven - massor med styrkekramar till er
Ge inte upp, 2010 kommer att bli ett bra år.
Kram
Hej Tjejer
Vill önska er alla en GLAD PÅSK
Kramar Bettina
Crijo, oroa dig inte. Jag kände inget förrän 2 dagar innan testdagen, dvs dag 14 eller 15 och det jag märkte var ingen ömhet i brösten utan vattniga flytningar. Brösten kom först senare.
Det kommer att gå bra skall du se.
Kram
Bette, ang crosstrainers.
Vi har 2 st hemma. Den ena är Team Sportias eget märke Extreme Fit EMS 80 och den andra är en Ablicia. Vad som är bäst är lite individuellt. Det du skall tänka på är hur långt själva steget är, som du tar när du tränar (tramar runt). Ju längre steg (större hjul) desto mer träning får du. Båda våra crosstrainers har elektromagnetiska skivor/bromsar som lägger på tyngden men det finns andra sorter också.
Vissa vill inte ha någon display där man kan välja färdiga program utan bara ett reglage att vrida för att ändra på motståndet.
Vi har sådana på studion där jag tränar. Bra för gruppträning men passar inte mig här hemma. Som sagt det är lite olika vad man gillar.
Vissa crosstrainers är rätt så höga vilket gör att de "svajar" när man tränar. Det kan vara rätt så obehagligt. Kolla om det finns möjlighet att reglera stavarna, vissa är ju kortare/längre i rocken än andra.
Jag gillar Ablicias maskin bäst av de vi har här hemma. Tyvärr kan man inte ändra stavarna på denna.
Hoppas att du blev lite klokare...
Lycka till
Bettina
Nidra - vad tråkigt att det inte gick vägen. Förstår att det måste ha känts snopet.
Lycka till vid ert nästa försök.
Kram
Jag var hemma ca en vecka efter ET. Detta var för att kliniken gav det som råd till oss. Jag gjorde mest ingenting,läste, tittade på tv och promenerade precis som Rödluvan.
Kramar
Omstart - läste din blogg. Förstår att det känns väldigt kämpigt.
Kan berätta att jag hade också en otroligt jobbig period för ca 10 år sedan. Jag skrev ner alla mina känslor och funderingar. Det blev 40 A4-sidor. Allt var menat till mina föräldrar för dem att läsa.
Tyvärr blev det inte som jag tänkt mig, de läste inte allt och därför blev vår relation ännu mer kylig. Men det jag ville komma fram till var att jag själv kände mig bättre. Som om jag hade fått ut det jobbiga ur mitt system, det kändes lättare och jag själv kunde gå vidare. Pratade även med en samtalsterapeupt. Det hjälpte mig.
Jag hoppas att du kommer att må bättre snart.
Dra dig inte för att "tala med någon" tex kurator eller liknande. De kan oftast hjälpa en på bättre tankar/andra tankar/funderingar/värderingar.
Massor med energikramar till dig.
Grattis Omstart!!!!!
Super grattis Gottisen
Kram
Bettina