Inlägg från: isis bianco |Visa alla inlägg
  • isis bianco

Emetofobernas tråd 5

Fridayyy skrev 2010-12-11 09:39:05 följande:
    Martini, jag tycker också det är roligt att ni vill ha bebis nu. Själv ska jag på UL nästa torsdag..=) Mitt illamående har nog gått över, känner lite när jag är trött. Men grav.illamående är inte så ångestladdad som annat illamående. Jag har mer haft illamående hela dagen och man är ofta jättetrött men med tre graviditeter kan jag inte säga att jag varit nära att spy en enda gång, förutom när jag tror att jag haft gallstensanfall..Är man gravid fokuserar man mer på att det som känns i magen beror på bebisen och inte något annat. Du kommer att ha så mycket annat att tänka på...Lycka till.
    Grattis Fridaooo jag visste inte att du var gravid. Vad roligt för er!
  • isis bianco
    Frosk skrev 2010-12-13 20:18:49 följande:
    Uppdaterar. Minsta dottern spydde just ner sig och hela sängen. Jag har duschat henne, hela håret och allt var nerspytt. bytt i sängen. Sambon ligger fortfarande och vilar....
    Behöver jag säga att jag är livrädd!!!??
    Andas!! Hur gammal är din dotter? Har ni varit utsatta?
    Det finns många anledningar till magåkomma hos barn och vuxna. Du är duktig tjejen!
  • isis bianco
    Frosk skrev 2010-12-13 20:34:12 följande:
    Dottern är 1½ och går på dagis. i så fall skulle hon blivit smittad i fredags, men kan det komma så långt efter?
    Sambon är nästan aldrig sjuk. Han har varit dålig i magen en gång vad jag vet och den gången spydde han efter ett tag. Jag sitter som på nålar! En "liten" utmaning för mig eftersom sambon sover så jag fick fixa allt kräk själv. Var på väg att göra kaffe innan, men känner mig inte sååå sugen längre.
    Det känns länge med i fredags... det är så svårt att säga något över internet. Men du är grymt duktig, beröm dig själv!
  • isis bianco

Usch det kommer in en kvinna i fikarummet, hon står knappt två meter från mig och säger till sina kolleger att hon varit uppe hela natten med magsjuka barn. Hon la sin jacka på min! Vad ska jag tänka? Vill knappt ta på mig jackan sen. Men då kommer jag frysa ihjäl.

• isis bianco

Någon som vill svara på nr 1563? Kanske är en bagatell bland de andra inläggen, men jag blev riktigt orolig. Bannar mig själv för mina skenande tankar.

• isis bianco

Känner mig orolig. Har tagit det lugnt stor del av hösten och vintern hittills, men ikväll kryper ångesten på. Nog fr det innan idag. Att höra orden uttalas ger mig rysningar. En helt annan sak att skriva eller läsa, men just höra orden *brr*

Hoppas Mina78 har det okej!

• isis bianco

Åh, jag vet inte riktigt. Testade med ett vanligt cb tidigt i morse och de är så svåra att tyda tycker jag. Så mycket ljusblått och dåliga kontraster. Jag tyckte mig ana nåt svagt.... mannen vågade inte uttala sig överhuvudtaget. Sitter just nu med ett rfsu testa tidigt och funderar på att prova. Är så kissig just nu men försöker hålla mig lite till, fyra timmar har jag hållt mig nu.

• isis bianco
    Frosk skrev 2010-12-15 16:31:58 följande:
    spännande! Håller tummarna
    Hur är det hemma hos er idag?? Har tänkt mycket på dig.

Ska snart kissa, lovar att berätta!
  • isis bianco
    Fridayyy skrev 2010-12-15 16:32:23 följande:
    Åh, uppdatera så fort du testat..!! Så spännande ju. Har du BIM nu eller??
    Har Bim igår eller idag!
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5