• zasata
    Gojtan skrev 2011-06-18 20:51:50 följande:
    Levern??????? Det låter allvarligt???
    `Måste inte vara det.
    Jag är själv på utredning då det har visat sig att jag har förhöjda levervärden, som dom började utreda om det hade något samband med mina magproblem, men sen slutade min läkare =/ 
  • zasata
    Gojtan skrev 2011-06-18 22:09:31 följande:
    Han är 1,5 år gammal. Jag tror de andra två gångerna varit magsjuka. Det enda har varit att han vajade vitt vid ett par tillfällen men inte heller det reagerade doktorn på.
    vitt har min son bajsat vid magsjuka, och gult/syrligt vid tänder.. Ursäkte om det låter äckligt!
  • zasata

Jag vill dö!!!
    Vaknade i natt vid 4a av att dottern hade ont i magen!!!
    Kissade och var vaken en stund men inget mer hände.
    Hon klagade även lite på morgonen och var lite varm men ej feber.
    Och nu har jag så ont! Kan knappt andas och mår illa...!! Vill bara lägga mig och dö

• zasata

Försöker tänka mkt skräpmat och godis i helgen...
    Men mitt blir inte bättre.. Ska försöka ta mig ut på lunchen.. Även mackan till frukost smakade konstigt.. Och tog i den direkt efter att jag tagit i pengar...

• zasata

Jag får panik! Hela tiden klagar dottern på magont. Nu var vi iväg och fick gå in på en toa och där satt hon och skrek att det gjorde ont. Tydligen har en del fröknar haft ont i magen förra veckan, men bara ont och inget annat.. Hon har klagat jämt!! Jag orkar inte! Kan aldrig släppa fobin när det är så här!!! Vad ska man göra?

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5