Emetofobernas tråd 5

Jag har svårt för att släppa mannens kräkningar förra natten. Det är nu 22 timmar sen och han har mått superbra idag, ätit och även druckit ett glas vin. Ändå är jag orolig... Vågar knappt sova...
Är det någon av er som är känsliga mot koffein?
Jag vet att jag är det, men emellanåt kan jag inte låta bli en kopp för det är så gott. Idag är det nästan löjligt dock! Jag drack två koppar vid 15 och mår fortfarande inte bra. Är matt, svimfärdig, yr, ofokuserad och känner av halsbränna.
Undrar om det finns nåt motgift att ta...?
Vad äter ni när ni är utomlands? Jag ska till New York och Dominikanska Republiken, åker på onsdag. Jag är jättenervös över maten!
Så, vad brukar ni anse är säkert?
Jag har sån ångest. Var ute igår och då drack jag lite. Det brukar resultera i att jag vaknar mitt i natten av ångest. Och det gjorde jag inatt. Sen på morgonen är jag så orolig att jag ska vara så bakis att jag kräks, men jag har inte gjort det tidigare så varför skulle jag börja nu? Jaja, ville mest bara skriva av mig. Ligger i sängen och stannar nog här ett tag.
Vad detta tär på mig. ska jag ha daglig ångest i tre veckor nu när mannen är iväg?
jag ligger i sängen och skakar och skakar. jag är så rädd för att kräkas och inte ha honom hemma... när jag får ångest så blir det ofta att jag känner mig illamående och det bottnar i min rädsla för denna fobin. så att få ångest när han inte är hemma är riktigt jobbigt.
har lugnande tabletter, men ibland hjälper inte dessa heller. känner mig bara så ensam.
Visst kan man bli lös i magen när det är så varmt ute som idag? (Haft 34 grader större delen av dagen samt 29 grader inomhus :/