• Anonym

Emetofobernas tråd 5

Usch, känns som jag börjar få ångest nu. Var och storhandlade mat i willys, sen var vi i ÖB och en annan utländsk affär, det var massor av folk där. Är rädd om jag skulle bli smittad! Behöver höra lite pepp! Jag HATAR detta här j-vla fobi!!!!

Önskar att jag INTE hade denna fobi! Jag såg att en annan tjej har banan fobi, låter komiskt men jag skulle hellre ha en banan fobi istället!! Jag byter GÄRNA fobi! Haha.

Har ni fler fobi?

Min är, jisses... Har några men emetofobi är de värsta som ger mig ångest. Men annars är de klaustrofobi och höjdskräck och TANDLÄKARE! De är näst värsta efter emetofobi.

Ni?

• Anonym
    zasata skrev 2011-01-29 18:57:13 följande:
    bor du i Göteborg?
    Hurså?
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2011-01-30 16:14:55 följande:
    Hoppas det stämmer om södra Sverige. Tror ju inte våren kommer än men jag längtar ändå tills snön försvinner även om det är vackert med snö men det är så jobbigt att inte barnen kan gå överallt.
    Nej tror inte våren kommer NU i feb men vi är ju på väg dit Och när snön försvinner så är vi närmare till våren, så det var ett positivt pepp så hoppas snön försvinner snart, sen kan blommorna titta fram. Vissa blommor har ju tendens för att blomma upp tidigt
  • Anonym
    NoahLeah skrev 2011-01-30 20:55:02 följande:
    vad är Primperan för?
    Primperan är ett läkemedel mot illamående.. Min mamma fick det när hon hade cancer och behandlades med cellgifter...
  • Anonym
    zasata skrev 2011-02-01 22:17:32 följande:
    Har jätte ont nu kallavettas och vet inte var jag ska ta vägen, är skittrött men kan inte sova för det gör så ont!!!!
    Hur är de nu?
  • Anonym

Inte mycket inlägg sen måndags, börjar våren komma? ;)

Börjat med vårstädning? Jag ska börja i veckan. Plusgrader ute hela veckan! Härligt!

• Anonym

Har en fråga till er om bios(stavas de så?)
    Är det dom som heter Bio Lactus? Jag har sådana härhemma.
    Är det dom? Hur ofta tar ni dom?

• Anonym
    zasata skrev 2011-02-03 18:28:06 följande:
    Finns massa olika tabletter med råmjölk.
    Ja men är det den oxå eller?
  • Anonym

Usch. Jag håller på att sluta röka så jag mår illa av både abistens OCH niktion sugtabletter. Ni tror väl också att det beror på niktion? Jag har försökt slutat i flera månader men alltid misslyckats och köpt ny paket. Men denna gången ska jag inte misslyckas! Dock rökte jag kanske max 4-5 bloss idag. Sen tar jag oxå sugtabletterna så jag började må illa. Jag hatar detta här. Har tagit en primperan nu. Jag känner mig smått hungrig också.

Vi är en dag närmare våren De mesta av snön har försvunnit! Så SKÖNT!

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5