• zasata

Emetofobernas tråd 5

låter ju som han kanske ätit något som irreterat magen bara lite.. men ha honom hemma på måndag.
    Det hade nog du velat om det var något annat barn.

Usch.
    Jag har börjat nytt jobb. Och dom är inte hygienskia och vi kom in på detta med magsjuka. Och förra vintern hade en jobbat med magsjuka TVÅ gånger!!!

• zasata

Jag tror inte du kräks.

jag åt glass och knep till i min mage med direkt, och var inte hemma. men slapp gå på toa.

får ofta ont i magen av stark mat med men aldrig kräkts. brukar du gröa det av stark mat? annars, varför skulle du göra det nu? har du postafen hemma? ta en sådan i så fall, brukar lugna mig.

• zasata
    Emma w S skrev 2010-09-18 21:11:22 följande:
    tack, nej jag brukar inte kräkas av stark mat. jag brukar reagera med att  bli lös i magen men det brukar räcka med ett toabesök, nu har det blivit två. jag tog en lugnande tablett, receptbelagd, den borde snart hjälpa mot min oro iallafall.
    jag ligger på soffan just nu men känner mig stressad för mannen och de andra tycker att jag ska komma tillbaka så snart jag känner mig bättre igen. känner mig lite febrig också, det är ganska skumt...
    Tror inte du behöver oroa dig, en riskudde som är varm och go hjälper mig ofta!
  • zasata

JA det hde vrit bra, kunde vi haft liksom alla barn en vecka var..
    I januari kommer jag ha TVÅ barn på dagis.
    Dottern var hemma hela förra veckan pga ms. men i morgon har samon lovat henne att gå dit!!

• zasata

Jag mår skit biter tänder så på natten och får migrän så idag fick jag gå hem från jobbet, något jag verkligen inte har råd med..

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5