Inlägg från: H o p e |Visa alla inlägg
  • H o p e

Emetofobernas tråd 5

ÅÅÅhh va glad jag är att jag hittade er!!! Skrev mycket där innan vi fick vårt andra barn då jag mådde illa i 9 jävliga månader. Tror kanske att fobin har minskat något sedan dess. Men det är fortfarande det värsta jag vet. Jag skulle verkligen behöva gå i terapi för att bli av med det. Någon som har provat det?

.?:*¨¨*:?. Gustav född 070730.?:*¨¨*:?. Ebba född 090120.?:*¨¨*:?.
  • H o p e

Stackars dig Alveline. Själv fick jag en chock när jag skulle lämna lillkillen på dagis i dag och dom säger att det går magsjuka där. Två var drabbade så långt. Behöver jag säga att det förstörde resten av min dag och kvällen har bestått av ångest ångest ångest. Det känns inte lönt att hålla honom hemma från dagis nu när han redan har blivit utsatt för det. 2 barn spydde på förskolan, det ska till ett under om han inte får det. Hade ni hållt era barn hemma under dessa premisser?

• H o p e

JAG TRODDE DEN JÄVL/&%/&&A  SÄSONGEN VAR ÖVER!!!

• H o p e
    Avelyn skrev 2010-05-26 14:41:44 följande:
    Det är väl pinsamt antar jag Samnon har börjat äta lite och det går bra. Snart kan vi räkna ned 48 timmar. Helt sanslöst att jag är här IGEN! Hur kan det bara bli så här ? En sjuk, två veckor fritt, en till sjuk, två veckor fritt och en till sjuk ? Så här jävligt har vi aldrig drabbats förr.. Sambon har aldrig kräkts bara haft bakvägen. Det skrämmer mig ändå.. jag kan ju få framvägen av samma virus ? Som om det inte var nog har mitt ex skickat hit våra söner som jag inte vill ska bli sjuka igen. Detta utan att höra med mig innan. Sanslöst!
    Usch stackars dig, så hade vi det föra året. tro vi var magsjuka 4 gågner på en säsong. Det var inte skoj kan jag meddela.
  • H o p e

Usch nu börjar det kännas riktigt jobbigt. SMI´s rapporter tyder nu på att vinterkräksjukan är på ingång på allvar. Då har man alltså ett antal månader framför sig med konstant ångest. Faaan, varför kan dom inte komma på något vaccin eller nåt mot denna plåga?!?!

• H o p e

Usch idag när jag lämnade barnen på dagis så berättade dom att det går magsjuka på alla avdelningarna. Flera i personalen var sjuka och hemma idag. Nu har all energi runnit ur mig. Skulle begett mig ut på en härlig promenad men nu känner jag inte för någonting. Funderade på att ta hem barnen igen men har ett viktigt möte jag måste gå på idag. Åååh vad jag hoppas att vi slipper undan i vinter. Vi har varit så duktiga hela säsongen, inte varit någonstans där det finns stora folksamlingar. Varför varför kan dom inte hitta ett vaccin eller något mot denna jävla vinterkräksjuka???!!!

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5