Emetofobernas tråd 5
F****N Har sån ångest gubben ligger å spyr ja gråter å skakar i hela kroppen vill inte vara här har världens panik för att jag ska bli sjuk nu =( Jag vill inte
F****N Har sån ångest gubben ligger å spyr ja gråter å skakar i hela kroppen vill inte vara här har världens panik för att jag ska bli sjuk nu =( Jag vill inte
Vänntar på att grannen ska komma hem hon har handsprit. Som de e nu går ja å torkar av allting med en trasa indränkt i klorin kan ju säga att de luktar badhus här i huset. Gubben får snällt hålla sej i sovrummet. Det är första gången under våra 8 år tillsammans som han har magsjuka.
Alltså ja viste inte ens att de fans medecin? Är de typ samma som antideprisiva?? jag har provat flera olika antidep mediciner men inget som funkat har bara mått sämmre med dom.
Fins nu en grupp på Facebook för oss. Hoppas vi även kan sammlas där och stötta varandra. Emetofober. För oss som har spy fobi eller är anhörig
Har klarat mej än så länge har precis skurat alla handtag och allt gubben kan ha rört vid för hundrafemtielfte gången här i huset. Toan har ja dränkt i klorin å samma med handfat. Hoppas hoppas ja klarar mej. Ska försöka få i mej något i magen har bara ätit knappt en halv rostebröd sen i onsdags kväll. Är fortfarande skakig i hela kroppen men de kan ju bero lite på närings brist oxå. Är hungrig och mår illa om vart annat men illamåendet e nog psykiskt. Håll alla tummar å tår att ja klarar mej.
tror ja kan pusta ut. hittade korven som gubben hade på smörgåsen sent på onsdags kvällen oc den gick ut på datum i söndags. så nu tänker ja tro att det var den för nu kan ja äta
Det är inte ovanligt att barn krägks om dom får snabbt stigande feber. En av min systers barn kräks så fort hon får feber så håller tymmarna att de beror på febern.