Hemma med större barn i stockholm. Tips på vart man kan gå ?
Hej vill också ha tips, har en drygt treårig son som jag är hemma med o vill hitta roliga ställen med barn i åldern 2,5-5 år, verkar lite svårt trots att det är Sveriges huvudstad! :)
Hej vill också ha tips, har en drygt treårig son som jag är hemma med o vill hitta roliga ställen med barn i åldern 2,5-5 år, verkar lite svårt trots att det är Sveriges huvudstad! :)
mysungarna, vi bor i Tyresö. :) Ja junibacken borde man ju ta sig till snart igen det är ju skoj där :)
Mysungarna;: Aha var i Tyresö bodde ni då? :) Ja Junibacken är skitkul har varit där en gång bara med vår sons kusiner, roligare att gå med någon annan familj. :)
I dag var vi på ett litet lekland i Nacka, det var trevligt men mest för att min vän o hennes två barn var med haha! Annars var det bara två andra barn där lixom... Lite lite. :)
Aha låter som Bollmora hållet, det är rätt långt från oss.
Jasså varför vill du inte åka långt? Jag tycker det är lätt att hitta i Sthlm fastän jag är från urskogen i Norrland. Går bra kommunalt med för min son älskar tåg o bussar haha!
Ja vi har ett kyrkis här med men jag e inte ngn kyrklig person direkt så vetti17 hehe!