-
-
Hoppas ni haft en fin midsommar allihopa!
-
det verkar nästan så tyvärr!
baby: hur går det för dig?
inte länge kvar nu innan lillebror tittar ut!
-
tror lillebror (som jag förövrigt tycker ska heta Alexander)babyboom86 skrev 2010-07-22 09:29:36 följande:Hej allihopa!
Här har det varit fullt upp senaste tiden. Vet inte om lillebror ska va kvar i magen lr komma ut:D om ni läst bloggen så förstår ni vad jag menar:)
Hur äre med er i sommarvärmen?
tittar ut innan helgen är slut så som du haft det senaste tiden hehe
Och gör han inte de så blire iaf en juli bebis! -
lycka till! :)babyboom86 skrev 2010-08-11 20:28:54 följande:Ligger på fl å ska ta hål på hinnorna snart.....! BEBIS
För mig tog de 2timmar efter igångsättningen innan ayla var ute ;) hehe -
vi har inte skyddat oss en enda gång sedan Ayla kom men ännu har inget hänt mer än ett missfall...Lucia1987 skrev 2010-08-11 20:16:00 följande:Hej tjejer...Nu planeras det en tvåa för oss =D Vi jobbar på och hoppas på ett + snart =D
Vad har ni för planer????
Lisa trycker säkert ut knodden nu =D men ni andra ? -
Grattis till sonen Babyboom!
-
japps de kan man varaLucia1987 skrev 2010-08-16 18:00:42 följande:Tjejer.....Kan man vara gravid trort att man tagit abort piller och blödigt arslet av sig i 3 veckor??
Har en vän som gjort abort och idag när hon skulle på efterkontroll så visade testet gravid.
Hon ska på VUL imorgon för att se vad det är som pågår.
-
är det för att skydda din SGI du är ute efter eller att ha samma FP som med Celina?Alvine skrev 2010-08-17 07:45:26 följande:Ingen bejbis här :( fick mens inatt och sitter här med mensvärk :( men vi hinner med ett försök till ännu innan celina är 18 månader ;) hon böir det den 23e och idag är det ju bara 17e så om jag skulle bli gravid nu så räknas det väl ändå som att grav har startat före hon är 18 mån???
För är det med samma fp så räcker det med att du blir gravid innan hon fyller 2 år.Hej och välkomenSarah84 skrev 2010-08-17 07:58:49 följande:Kikar in lite här.
Har 2 barn på 3år & 1år.
Fick dottern vid 23 år & sonen vid 25år =) -
livstecken!
Fullt upp med jobb och förskola och renovering och jox så är lite off!
men kikar in titt som tätt!
Inskolningen här gick galant.
Och dagarna efter nu funkar kanoners dom med, inte en endaste tår eller gnäll efter mamma/pappa eller annars.
Äter fint, är först in och lägga sig på sin madrass och somnar utan problem.
Är så duktig och så och hämtar ny blöja när hon gjort på sig, städar efter sig, lyssnar på fröknarna, hjälper alla andra barnen och leker med allt och alla jätte fint.
Hon har redan sedan 4e dagen en bästis som heter Tilda och häromdan skaffa hon sig en "pojkvän" hehe som är 3 år och heter Rasmus
Nya ord kommer varje dag nu och hon klarar av att vara långa dagar på förskolan prima, tråkigt att gå miste om så mycket tid tillsammans, vi får lite drygt 40min-3tim med varandra på kvällarna skit tråkigt men inge att göra åt saken vi måste ju jobba så...
Inga som hellst problem med mat ochsovning hemma heller, hon skiner upp och längtar till förskolan på mornarna och vill gärna stanna kvar ett bra tag vid hämtning och visa alla grejer hon gjort och lekt med under dagen och presentera oss för sina kompisar