20-25 årsåldern, första barnet vol.7
Gick nog av bara farten haha m2 ska de såklart vara haha
varit ochtittat nu iaf så nu äre bara att vänta och se om vi får erbjudade om kontrakt eller inte...
åh just det, på tisdag får jag veta om jag får ett arbete
Skall dit och träffa personal ansvarige då och några till, inget direkt välbetalt jobb så att säga (förskolelärare) men det är ju iaf ett jobb
Och skulle då börja 1/7 och jobba tors-fred fram tills att Ayla börjar på dagis i augusti och därefter heltid
Jag har fått jobb!!!
Börjar i övermorgon redan, så nu blir det snabba vändningar!
Tänk att våran otur har verkligen vänt nu!
Börja med att Robert vann turneringen sen har han fått fast jobb, löne ökning med 2000 i månaden, vi fick en dröm lägenhet och nu har jag fått jobb
Enda som fattas nu är att Ayla får en bra omplacering på dagis!
jahopp då har vi fått Höstblåsor här hemma...
Halva föräldragruppen med rättare sagt efter en träff vi hade förra veckan, så nu är hela rumpan ända ner på låren, kinderna, tungan och fötterna på lillgrisen täckta av små äckliga blåsor
Och vi som har MASSOR att göra denna veckan...
Tur man oftast bara har den en gång iaf!
Baby: tack tack Skönt att få vara sjukskriven heltid för dig nu
Inte så långt kvar nu inte!
Lucia: hur hare gått med huset?
*nyfiken*
Förbannade jävla helvetes skit cancer!
Få bort denna hemska jävla sjukdom från vår planet!
I morse så somnade min barndomsvän in för att aldrig vakna mer...
5dagar innan sin 24år dag och 10dagar innan hon skulle ha tagit sin examen..
Livet är så djävulusikt orättvist!
Lucia: gud vad tråkigt för er!
Hur går det nu då? har ni hittat nå nytt och löst sig med banken och sånt eller?
När fan ska folk lära sig skillnad på "ditt och mitt"!!!
Och nu kommer jag fasiken sluta använda handväska och ALDRIG mer lite på folk!
Var ut i går och satt med några kompisar och dess kompisar, jag och en kompis gick iväg på toaletten och då sa vi till om att vi lämnar våra väskor här, stod mitt på bordet, min STORA väska stod emellan 2 andra mindre väskor, det satt 3 personer vid bordet och vaktade dem.
När vi kommer tillbaka är allt borta, personerna och väskorna, hittar kompisarna igen och alla får sin väska UTOM jag! För den hade minsann inte stått på bordet när de gick därifrån...
Så alltså har någon jävel sträckt sig över dem som satt där mitt på bordet, tagit min väska och gått. Mitt framför näsan på dem.
Fattar inte hur fan de kan ha gått till men så äre iaf så nu är man utan ALLT igen...
Bara till att spärra alla kort IGEN, polisanmäla IGEN, utan identitets bevisning så måste skaffa nytt sånt IGEN...
Kommer inte kunna gå på festival nästa vecka för jag inte kan bevisa att biljeten tillhör mig utan id för de kommer jag väl inte hinna få innan torsdag, kommer kanske inte kunna åka upp till bollnäs då tågbiljetten ändast är gilltig med id och allt är bara fan å helvete och skit och fy farao!
GHaaaaaaaaaaaaaa!!!!