20-25 årsåldern, första barnet vol.7
Så jävla negativt behöver det inte vara )= Snyft snyft
Grattis Alvine och Lucia! Gu så roligt!! =)
Själv längtar jag inte till att vara gravid igen...haha, kanske är bra det, har ju bara gått 7 veckor =P
usch de sista 7 kilona vill inte lämna min kropp, känner mig så j*kla ofräsch asså =(
Ska bli kul å följa er nu tjejer, mot målet!
Hej och välkomna alla nya!
Lucia- hoppas att allt är som det ska å du ska få slippa blöda denna gång!
För egen del känns det som vissa dgr att mensen är påväg tillbaka, hoppas att det inte tar lika lång tid som sist.
Annars mår vi rätt okej, har en tung oro som jag bär på bara, med en bror nere i Afghanistan, fruktansvärt vad det är mkt skit som händer där nu. Men men.
Hoppas ni övriga mår bra!
jajemänsan =)
hej tjejer!
va inte igår jag skrev, SORRY! Har helt enkelt fullt upp med mina små rackarungar här hemma. julia har haft ett låååångt jullov, varit hemma sen lucia å börjar dagis igen på måndag.
Alexander växer så det knakar, men sover ju som en KRATTA. Är så trött att jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen. Fick vid knappt 4 månaders ålder börja med både gröt, puréer och välling för att få lite lugnare. han åt som en galning å sov nada. Men nu är det liiiite stabilare. Gu va jag ser framemot att få sova iaf 6 timmar i sträck.
ja här va det lugnt i tråden, vad har ni för er tjejer??
min busunge fortsätter att sova rätt dåligt, han har börjat sova i vår säng istället å då har det väl blivit lite bättre...hua.
Julia börjar bli torr, jätteduktig på att gå på toaletten, så stolt i mitt mammahjärta =)
gu va tiden går fort för dig lucia, känns som igår du berätta att ni skulle ha en till! härligt!
Börjar fan själv bli sugen på en till,hahaha. helt sjukt, man sover dåligt å jag har 2 skitjobbiga graviditeter bakom mig men ändå...sitter man här å funderar. Det är ju så härligt med barn!
jaja...får se hur det blir med den saken...hehe
jag är GRAVID tjejer! =D men bara i v5(6 imorn) så inget som är officiellt än! =)
Grattis!! =D
Här är man i v18 imorn, tiden springer iväg!
hej i tråden!
Jobbigt för er som kämpar, hoppas så få för er skull att det ska ta sig snart!
smultronrt- va roligt för dig! Å två bonusar oxå, underbart, blir ni en stor å fin familj =D
Själv är jag inne på sluttampen nu med denna graviditet, av de tre gånger jag varit gravid så måste jag säga att denna varit lättast, trots att jag varit sjukskriven för hotande förtidsbörd sen v28. Nu börjar jag istället känna mig redo att klämma ut ungen så hoppas det inte är så många veckor kvar nu.
Kramar till er!