Inlägg från: Lucia1987 |Visa alla inlägg
  • Lucia1987

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Baby: Men om vi gör det varje dag hehe borde vi juh inte oroa oss för ägglossningen för det går juh inte att miss den eller....Vi har sexat från att mensen tagit slut tills nu heheeheh =)   Inte missat en enda dag...Hinner till och med med en snabbis på morgonen innan jobbet hehehehehe =D

• Lucia1987

Blääääääääääääääää

Så jävla negativt behöver det inte vara )= Snyft snyft

• Lucia1987

Baby.... Ja jag är säker, köpt ett digitalt test idag och den visade också inte gravid =(   Blir lite ledsen i ögat 

<<<<vill ha bebis nu =) 

• Lucia1987

När fick ni pluset när ni testade er senast?   Var det innan eller efter BIM?

Inget plus här inte och mensen har inte kommit än  =) 

• Lucia1987
    babyboom86 skrev 2010-08-29 20:03:22 följande:
    jag skulle ha mens den 17 å testade svaaaaagt + den 19e tror jag de va, abbe trodde inte att det va nåt men jag tvingade hnm att åka å köpa ett digitalt med sån där veckoindikator men det visade så klart inte gravid. gick till mvc dan efter för å testa med deras å de va åxa jääättesvagt, bm va osäker. sen testade jag nån gång till men vanliga cb å fick lite starkade + å den 23 tog jag ett nytt digitalt å då blev det gravid. Tror jag har bilder på de vanliga cb i galleriet.
    Jag håller tummarna för dig;)
    Men var roligt....

Nääää tant röd kom och hälsade på mitt under arbetstid....Snacka om att jag blev piss sur eftersom jag inte hade tamponger på mig. Fick låna en binda från arbetskamraten och så låtsas som om jag inte var ledsen alls =)

Får köra hårdare den här månaden... Att sexa 2 gånger om dagen hjälpte inte oss så det får bli 3 gånger om dagen hahahahaha =) 
  • Lucia1987
    Alvine skrev 2010-09-24 13:05:17 följande:
    Hej tjejer!
    Här är vi också vid liv, men det är svårt att hitta tid att sitta vid datorn nu när man har både jobb och dagis. Men vi är högst vid liv för idag har jag fått reda på att jag är GRAVID! Jag blev hur lycklig som helst. Jag hade helt gett upp hoppet och slutat försöka ens! Och så blev jag gravid direkt. Är bara i vecka 6-7 nånting, men jag hoppas det går vägen och att jag slipper få fler missfall. Det hade varit underbart! BF i slutet på maj! :)

Hoppas allt är bra med er och att ni andra som försöker fixa syskon fixar det nu så vi blir många med BF ungefär samtidigt igen :)
    OOOOhhhh men grattis  =D

Gissa vad... Idag fick jag reda på att jag avr GRAVID hahahahahahahhaha   fan va roligt... Lycka till nu och hoppas bebben stannar =)... 
  • Lucia1987
    alem skrev 2010-09-25 15:45:40 följande:
    grattis oxå så klart! =)
    Tack gumman och jag hoppas du också plusar snart =)

Vi försökte ett par gånger men den här gången så körde vi som vanligt och inte tänkte på det alls så vart det ett plus iaf =)

• Lucia1987
    Alvine skrev 2010-09-28 18:01:03 följande:
    Lucia när har du BF?
    7 juni är jag beräknad till =)  när har du bf =)
  • Lucia1987
    Alvine skrev 2010-09-30 06:32:38 följande:
    23:e maj :) Men jag har säkert sån otur så jag blir flyttad två veckor fram vid ul och sen går jag väl över två veckor också :P Så var det sist!
    Hehe okey... Jag vågar inte bli extremt glad än eftersom jag är så rädd att något ska gå snett innan dessa 12 veckorna. Så nu vill jag bara passera v12 så jag kan slappna av lite =) 
  • Lucia1987
    Alvine skrev 2010-10-09 13:58:34 följande:
    Visst är det segt... Är bara i v 9... :(
    Ja verkligen... Skönt att man går in i v.7 imorrn hehe då e man en vecka närmare =)

Hur mår du annars? 
  • Lucia1987
    Alvine skrev 2010-10-10 12:42:47 följande:
    Byter också vecka imorgon ;) Jag mår faktiskt bra, mår illa varje dag men inte så det stör jobbet :) Tröttheten jag hade i förra graviditeten finns inte alls. Ännu iaf ;) Det enda jag lider av är att jag har jätteont i magen när jag vaknar på morgonen... :(
    Hur mår du?
    Jag mår skit bra förutom att jag inte gjort nr två på snart en vecka snart )=  Håller på att dö. Det är typ mitt största problem och så har jag lite ömma bröst men det e juh för att dom växer så fint hehe.....Yes äntligen tillbaks till en B-kupa igen =)
  • Lucia1987
    Emach skrev 2010-10-14 15:06:45 följande:
    Jag hoppar in här,
    fick min son dagen efter att jag hade fyllt 21 & nu är han lite mer än 10 månader :) 
    Välkommen in =)
    Har allt gått bra?

Smiltron: Tack så mycket....Och beklagar sorgen, hoppas verkligen att det vänder för dig snart för det förtjänar du =)

Hur e det annars med dig ? 
  • Lucia1987

Neele välkommen in =)

Va kul med lite nytt folk här i tråden =D

Planerar du fler barn???

Smultron: Skönt att höra  att allt börjar se ljust ut för dig,hoppas bara det håller och att du verkligen mött den rätta nu =)

Med mig är det annars bra, lite illamående och så känns det som knivhugg där nere =( 

• Lucia1987
    babyboom86 skrev 2010-10-18 08:46:24 följande:
    Hej och välkomna alla nya!

Lucia- hoppas att allt är som det ska å du ska få slippa blöda denna gång!

För egen del känns det som vissa dgr att mensen är påväg tillbaka, hoppas att det inte tar lika lång tid som sist.
    Annars mår vi rätt okej, har en tung oro som jag bär på bara, med en bror nere i Afghanistan, fruktansvärt vad det är mkt skit som händer där nu. Men men.

Hoppas ni övriga mår bra!
    Ursh det där var inte alls kul att läsa, hoppas verkligen av hela mitt hjärta att allt ska gå bra för honom och dom andra. Blev så ledsen när jag läste om vad som hände  )=

Berätta gärna hur det går för honom.....När får dom komma hem ? )= 
  • Lucia1987
    babyboom86 skrev 2010-11-09 20:11:16 följande:
    jajemänsan =)
    Skönt o höra, vart har alla tagit vägen =) Eller så är det bara jag som hänger här oftare eftersom man har en liten imagen och hänger här varje kväll heheh  =)

Hur mår du annars?
    Hur går det för brorsan i Afghanisatan ?

Tänker på er Oskyldig 
  • Lucia1987
    babyboom86 skrev 2010-11-10 09:18:27 följande:
    hehe, ja man är ju här lite oftare då. Men jag brukar ändå va inne varje kväll när jag ändå sitter å surfar runt =) Läste bloggen din, får man fråga vad som hänt? Först trodde jag det va nåt med liten i magen men nu förstår jag att så inte är fallet, SKÖNT!
    Jo, det är väl bra med mig, är lite nojjig att jag kanske lyckats bli gravid bara men annars är det fint! =D hahahaahaha
    När vi hade sex för snart 2 veckor sedan så hade vi inte en enda jäkla tanke på att skydda oss, DUMT, speciellt eftersom jag inte ammar. Men tror jag hade i bakhuvudet att det tog så lång tid innan jag fick tillbaka mensen efter julia å sen när vi best'mde oss för ett syskon så tog det några försök. Men iaf, detta va på fredagen och under lördagen började jag få som typ mensvärk å jättemkt flytningar, äckligt som fan vare. Det höll i sig ett par dagar, så då började ju självklart tankarna snurra. Så fort mensen kommit igång ska jag sätta in en spiral...!
    Nån som vet hur länge man har synliga ådror på boobisarna efter man fött å inte ammar, är 2 mån sen jag slutade nu å ser fortfarande ut som spindelnät å vårtgårgarna är mörka...buhuuu. Det har tidigare varit mina första grav.symptom.
    Med bror min är det bra, gullig du är som tänker på mig:) Han åkte ner förra veckan igen så nu väntar vi bara till december så han får komma hem för gott!
    Skönt att hör att han mår bra =)

Jag jag tar ett litet blogg uppehåll har inget med bebis att göra utan det är jag som är problemet...Har blivit en riktig deppkärring och blir sur och gråter för typ ingenting =(

Så jag tar en pause från bloggandet eftersom jag inte känner något för bloggen just nu ,,,,Men det går säkert över snart =)
  • Lucia1987
    Alvine skrev 2010-11-10 15:16:14 följande:
    Jag är i vecka 13 (12+ nånting) och har mått illa sen början men kring vecka 9 släppte det, men nu är det tillbaka igen... Men jag har kommit på att fil hjälper på morgonen, med socker i ;)
    Jag går in i v.11 idag =)  
  • Lucia1987

oj kanske ska puffa lite här efter som det var ett tag sen. =)

V.20 är man in och går in i v.21 på tisdag =)

Tiden har gått så fort, sista skrev jag att jag var i v.11 hehe =D

Hur mår alla efter det nya året ? 

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7