Hej tjejer!
Kul att det börjar bli dags för syskon!! Men ni är lite sena tkr jag;)
Här rullar dagarna i ett känns de som, håller väl på att få kläm på allting nu tror jag. Även om den största omställniingen är att gå från 0 till 1 barn så är det lite mer mäckigt med 2 barn, iaf såhär i början innan man vant sig. Men det går fint med allting iaf. Lilleman, so fortfarande inte fått nå namn än, sover å äter mest. Han är helt annorlunda mot hur Julia va som aldrig sov å skulle ha tutte hela tiden. Han äter var 3e timme å sover mest däremellan, tar nappen (tack gode gud) å är allmänt lugn å tillfreds med livet. Antar att man själv är aningen lugnare denna gång oxå, va ju inte alltför längesen man hade en liten men gud va fort man glömmer, är de verkligen sådär små i början?! hahah Julia väger bly nu känns de som å verkar så stor plötsligt, fast man får ju inte glömma att hon faktiskt är liten fortfarande. Köpte en ståbräda i fredags, har ingen syskonvagn ännu, tänkte vänta lite å se hur det verkar innan vi köper nån. Men en ståbräda fick de bli så jag kan ta med lilleman till dagis vid hämtning. Han har fått suttit i bärsjal fram till nu men det blir så fruktansvärt svettigt å äckligt! =)
Lucia-jag va/är ju testoman så jag skulle börjat testat redan nu, hehe. Men tror man kan börja en 3, 4 dgr innan bim iaf.
Hoppas verkligen att ni får ett plus! Vi fick ju kämpa lite med syskonet, tog sig på 5e försöket efter jag köpt ett digitalt äl test. Jag hade så oregelbunden mens efter förra fl, men trodde ändå jag hade någorlunda koll på när jag hade äl vilket visade sig va helt fel. Men när jag väl köpte ett digitalt ältest så PANG, gick de me en gång! Så det är ett litet tips om de inte skulle ta sig för er nu å du börjar bli otålig sen ;) men hoppas som sagt att du slipper! Håller tummarna!