babyboom86 skrev 2010-11-10 09:18:27 följande:
hehe, ja man är ju här lite oftare då. Men jag brukar ändå va inne varje kväll när jag ändå sitter å surfar runt =) Läste bloggen din, får man fråga vad som hänt? Först trodde jag det va nåt med liten i magen men nu förstår jag att så inte är fallet, SKÖNT!
Jo, det är väl bra med mig, är lite nojjig att jag kanske lyckats bli gravid bara men annars är det fint! =D hahahaahaha
När vi hade sex för snart 2 veckor sedan så hade vi inte en enda jäkla tanke på att skydda oss, DUMT, speciellt eftersom jag inte ammar. Men tror jag hade i bakhuvudet att det tog så lång tid innan jag fick tillbaka mensen efter julia å sen när vi best'mde oss för ett syskon så tog det några försök. Men iaf, detta va på fredagen och under lördagen började jag få som typ mensvärk å jättemkt flytningar, äckligt som fan vare. Det höll i sig ett par dagar, så då började ju självklart tankarna snurra. Så fort mensen kommit igång ska jag sätta in en spiral...!
Nån som vet hur länge man har synliga ådror på boobisarna efter man fött å inte ammar, är 2 mån sen jag slutade nu å ser fortfarande ut som spindelnät å vårtgårgarna är mörka...buhuuu. Det har tidigare varit mina första grav.symptom.
Med bror min är det bra, gullig du är som tänker på mig:) Han åkte ner förra veckan igen så nu väntar vi bara till december så han får komma hem för gott!
Skönt att hör att han mår bra =)
Jag jag tar ett litet blogg uppehåll har inget med bebis att göra utan det är jag som är problemet...Har blivit en riktig deppkärring och blir sur och gråter för typ ingenting =(
Så jag tar en pause från bloggandet eftersom jag inte känner något för bloggen just nu ,,,,Men det går säkert över snart =)