alem skrev 2010-03-14 00:08:53 följande:
PetrA: hehe ayla var beräknad till julafton hon så jag har det som mothugg sen när hon börjar klaga jag hade iaf vett och trycka ut dig innan julafton somdu skulle kommit på om du hade fått som du vela! Haha förlossningen var en ren dröm tog 2tim och 5min från första värken till hon var ute typ :) och fick som jag vela med bara lustgasen, dock lite tråkigt att jag inte hann bada för de såg jag fram emot hehe 3995g tung 50cm lång och 36 i huvud hadde hon hur gick de för er då?
Haha den var bra!
. Nu kommer du slipa diskutera det mer än en gång
. Oj det gick fort, vad skönt att allt gick bra
.
För mig tog det 5 tim och 25 min efter första värken.Vaknade kl 09:30 av den första värken kom till förlossningen 11:00 var öppen 7 cm han kom 14:55 . Hade lite för korta värkar i slutet så jag fick nått intravenöst sen ploppade han ut :). Jag använde mig också bara mig av lustgasen är SÅ stolt över mig själv
. ville du bada precis innan? Dom bad mig ställa mig i Ducshen innan jag skulle komma till förlossninge eftersom att dom inte riktigt trodde på mig då jag var försföderska och det var samma dag han var beräknad.
Vilka J*vla idoter tänkte jag. Jag ska in NUUUU haha.
vikt:3400g
längd: 51 cm