gulligavera skrev 2010-03-21 15:11:01 följande:
Snart har du bebis i famnen, guud vad mysigt!!! :)Vet du vad det ska bli?Håller tummarna för att odlingen är negativ!Kramar
Ja, snart är denna båt i mål
Det har varit en upp o ner o upp o ner resa från den dagen då vi fick plus.
Vi vet inte köner på bebisen, ingen av oss ville veta. Vi hoppas för hemfridens skull att det är en gosse till då vår son bestämt inte vill ha en syster. Jag förstår han, 4 av 6 grabbar på dagis har alla fått en bror så han vill väl inte avvika
Gäller o leverera med andra ord!
Jag har känt mig bra där nere. Inga känningar alls, annars brukar det vara uvi liknande besvär så fort halterna blir högre. Min bm sa att jag aldrig legat högt med någon odling.
Ska bli så skönt o bli av med magen. Jag bär verkligen denna bebis lågt, Den fixerade sig i v27 o har så legat sen dess. Det käns som att jag ska tappa hela paketet...Sen så har jag börjat samla vatten, händerna o fötterna är värst
Klaga klaga klaga men denna gång är det verkligen inget kul! O jag förstår att man vill ha barn, man vill sen ha ett syskon till det barnet men när man ger sig på en tredje-fjärde-femte gång helt frivilligt så borde man få medalj enligt mig
men det är klart alla mår ju inte så som jag gjort...
Hur mår du?