Vad har du? tråd nr 6
Jag har gått in på min sista semester vecka
Vad har du?
Jag har gått in på min sista semester vecka
Vad har du?
Jag har städat på vinden idag
Vad har du?
flygrl: Härligt att du har fått smärtstillande så du inte behöver ha så ont.
Det var ju bra att ingen av oss fick grenen i huvudet för då hade vi nog inte suttit här i dag och ett plus var att det inte blev några skador på huset
Jag har fått ett udda PM på FL
Vad har du.
flygrl: Det är härligt att få smärtstillande när man har värk. Baksidan med med mediciner det är ju bildverkningarna.
Det är tur. Det var vindstilla när grenen gick av men det visade sig idag att den var rätt så rutten
Jag har en snäll dotter
Vad har du?
flygrl: Jag tar också smärtstillande när jag har den veckan fast jag blir inte påverkad så det är så olika från person till person.
Trädet är rätt så stort så jag tror att det är planterat när man byggde mitt och grannes hus så då är det 118 år gammalt och då är det nog inte så konstigt att det går av en gren
Jag har spikrakt hår
Vad har du?
flygrl: Jag tar Voltaren så det är ju inte så strakt. Om du tar morfin tabletter du kan jag förstå att du blir vimmelkantig.
Trädet ser ut att må bra fast om det går av grenar då kan man ju undra om det mår så bra
Jag har synliga kindben
Vad har du?
Jag har sovit dåligt i natt
Vad har du?
Jag har många solrosor i mitt trädgårdsland
Vad har du?
flygrl: Härligt att att du har fått slutat med morfinet efter som det är beroende framkallande.
Får ta ut nån trädexpert som kan kolla på trädet så det inte skadar huset eller oss
Jag har klippt gräs idag
Vad har du?
Morfin ska man inte ta mer än nödvändigt så det är ju bra att du har slutat med det nu. Killen har pratat med sin pappa som är väldigt kunnig om träd så han ska komma över i morgon och titta på trädet
Jag har en dotter som sitter och ritar
Vad har du?
flygrl: Det är det verklig bra att ha