Inlägg från: Blond tjej |Visa alla inlägg
  • Blond tjej

Vad har du? tråd nr 6

Jag har en navel smycke.

Vad har du?

flygrl: Pappa dog efter en tids sjukdom och han vart bara 50+. Jag saknar min pappa 

• Blond tjej

Jag har kompletterings handlat idag 

Vad har du?

flygrl: Det är verkligen förtidigt att gå bort när man bara är 50+. Tack snälla flygrlHjärta 

• Blond tjej

Jag har varit utlånad till vaktmästeriet på jobbet för att klippa gräs och det var najs att åka runt och klippa gräs.

Vad har du?

flygrl: Livet är verkligen inte rättvist för en del får leva länge med hälsan i behåll. 
    Livet måste ju gå vidare så man får göra det bästa.
    Tack själv goa flygrl ❤️

• Blond tjej

Jag har grannar som är från Thailand 

Vad har du?

flygr: Man kan ju dö fast man är i våran ålder för vi är ju ungefär lika gamla. 
    Ja man får ta tillvara på livet och njuta av varje dag.
    Det var kul att klippa gräs med åkgräsklipparen fast det sved lite på armarna efter 6 timmar i solen  

• Blond tjej

Jag har örhängen på mig nu 

Vad har du.

flygrl: Ja och det är tur att man inte vet när man ska då för då hade man blivit tokig.
    Vaktis hade solskyddsmedel som jag fick ta av. Dom får solskyddsmedel av arbetsgivaren  

• Blond tjej

Jag har pratat med två norrmän idag 

Vad har du?

flygrl: Det vill man absolut inte veta.
    Man skyddar ju huden mot hudcancer. Det kan man ju bli men jag hoppas att jag slipper att bli det. Blev rammad av en lastbil när jag körde moped för många år sedan och jag klarade mig med en mycket blåslagen arm efter som lastbilen träffade min arm och backspegeln på moppen gick sönder  

• Blond tjej
    flygrl skrev 2023-07-15 21:04:46 följande:

Jag har suttit ute och läst en bok.

Vad har du?

(@Blond tjej: Men oj, det låter som det hade kunnat gått mycket värre den där trafikolyckan... 😮)

Jag har kört tre maskiner med tvätt idag 

Vad har du?

flygrl:
    Hade lastbilen träfat styret då hade det varit god natt. Han somnade bakom ratten så han blev av med körkortet
  • Blond tjej

Jag har städat idag 

Vad har du?

flygrl: Ja jag hade tur i oturen och det bästa var att han blev av med körkortet.
    Nämen få så hemskt att bli misshandlad så svårt så man är nära att stryka med.
    Livet hänger på en skör tråd 

• Blond tjej

Jag har inte haft covid19 

Vad har du?

Flygrl: Han åkte dit för vårdslöshet i trafik samt vållade till kroppskada så det var ju inte mer än rätt att han blev av med körkortet . Värden hade nog varit likadan utan mig. 
  • Blond tjej

Jag har plockat in mina rabarber idag och det blev 1½ kilo

Vad har du?

flygrl: Man förtjänar inte att ha körkort om man skadar nån annan.
    Hade jag inte funnits så hade ju ingen saknat mig.
    Jag är glad att du också finns här 

Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6