Svarta män och vita kvinnor
Jag älskar att dansa. Jag blir upprymd och lycklig av att dansa.
Om jag och en partner dansar bra med varandra blir jag både glad, upprymd och det är inte sällan som jag också känner sexuell upphetsning i och av dansen.
När jag dansar med en man, upplever hans sätt att dansa och interagera med mig, mannens förmåga att dansa med mig och sättet han bemöter mig i dansen passar mig bra, skapar det ganska ofta sexuell upphetsning och attraktion hos mig, inte bara för dansen utan också för mannen jag dansar med.
Jag blir rätt ofta tänd av att dansa och rätt ofta tänder jag på mannen jag dansar med.
Rent generellt tycker jag att män som dansar bra är attraktiva, och när mannen dansar med mig på ett sätt som jag upplever som mycket positivt, så blir jag ofta attraherad av mannen.
Min erfarenhet rent generellt är att många män med mörk hudfärg ofta dansar bättre, rör sig till musiken på ett sätt som jag tycker är bättre, har en mycket bättre känsla för rytmen och takten, än de flesta vita män.
Det stämmer inte alltid men enligt mina erfarenheter stämmer det väldigt ofta.
En annan av mina egna erfarenheter genom livet är att män som är bättre på att dansa, män som har bättre taktkänsla och bättre känsla för rytmer, också ofta är mycket bättre älskare än män som saknar dessa förmågor.
Jag har med åren lärt mig att skillnaden ofta är både stor och uppenbar.
Män som är bra dansare har dessutom oftast god fysik, vilket jag tycker är attraktivt och dessutom är god fysik en mycket stor fördel både när man ska dansa och älska.
Jag har under de senaste tio eller femton åren haft ett antal män som är goda dansare och under alla dessa år har de allra flesta av dessa män haft mörk hudfärg.
När det gäller den fysiska detaljen som ofta diskuteras så kan jag säga att jag är ytterst förvånad att det finns statistik som påstås visa att storleken skulle vara lika hos vita och hos män med mörk hudfärg.
Jag gillar en god älskare och om den mannen också visar sig vara riktigt välutrustad så är det något jag uppskattar. Jag har under åren sett flera olika storlekar men jag kan säga att jag som ofta gillar större har också väldigt ofta haft tur.
Då kan man ju undra om mina erfarenheter gällande storleken på något sätt har en koppling till att männen är goda dansare? Eller om det mer har ett samband med hudfärgen?
Självfallet har jag inget statistiskt underlag. Men mina egna erfarenheter, gällande tex rytm-känsla och storlek, visar tydliga skillnader mellan vita män och män med mörk hudfärg. Flera kvinnor jag pratat med om detta ämnet har samma erfarenheter som jag.
Ja jag instämmer med dina iakttagelser baserat på egna erfarenheter hos mig själv men också av andra män. Vill understryka att jag känner både välutrustade, dansanta , fantastiska älskare som är vita män och har själv bevittnad deras förmågor så jag tror mycket det handlar om kultur, uppfostran. Kommer man från ett strikt hem där uttryck som rytmik, musik, målning, fantasi och sociala utbyten med andra människor är begränsat så blir man nog försiktig, trevade och ovan i många sammanhang och utmaningar man ställs inför i livet. Alla minns vi väl lektionerna i dans i skolan och hur jobbigt detta var för vissa män att ens tänka sig att delta på ett avslappnat sätt.