Sytråden spinner vidare - lila tråd
Jalapeno skrev 2010-11-12 19:39:52 följande:
då klår du mej, vi har 15 mån mellan våra. De slåss sällan men det är millimeterrättvisa som gäller. Det är lättare att sy med två vakna barn hemma jämfört med ett barn. Nu när jag är ledig någon dag är det bara fyraåringen hemma och hon är high maintenance.
jag har minnesluckor första tiden. Yngsta kräktes mkt och sov lite på nätterna medan stora inte sov på dagar, klättrade på allt och rymde när hon fick chansen. Nu är det fantastiskt med täta barn. Då var det inte så fantastiskt
Ja första tiden kommer jag bara ihåg som ett töcken men som tur var då blev det bättre och bättre.
Jalapeno skrev 2010-11-12 19:46:09 följande:
ursäkta OT. lallan, visst är det bra att separera dom lite. Vi har precis samma stuk på våra små familjer. Kul. Döttrar 04 och 06.
Hehe, och mina två är pojkar
Spännande att se hur det blir nu när det ska komma två till samtidigt men på många sätt tror jag ändå att det blir enklare då dom är på ungefär samma nivå hela tiden.
För att inte bli helt ot så hämtade jag ut mitt paket från Stoff och stil idag
Köpte bla plattvadd men den tyckte jag kändes lite stel jämfört med den man köper i vanliga tygaffärer men den kankse blir mjukare av lite användning.