Sytråden spinner vidare - lila tråd
Knastroll, kan du inte prova göra de gröna, blå och oranga ränderna mer turkos, lime och lite starkare orange? Nyfiken på hur det skulle bli.
Knastroll, kan du inte prova göra de gröna, blå och oranga ränderna mer turkos, lime och lite starkare orange? Nyfiken på hur det skulle bli.
SoS's trådar är katastrof. Jag beställde jättemånga därifrån en gång och varenda var vedervärliga nyanser. Solgul var typ spyneongulgrön, jag har fått använda dom till vändsydda grejer där tråden inte syns. Köper aldrig mer tråd från dom.
Frida, men så söta kjolarna blev!!
Bara för att NÅGON, NÅN GÅNG, tryckt upp molntyg betyder ju inte det att ingen annan någonsin får trycka upp moln, för då härmas man. Det handlar ju bara om att man inte stjäl någonannans moln utan man ritar egna.
Annars skulle både JNY, Lindex, Meandi, villervalla, polarn och pyret, kappahl och antagligen ett stort gäng till vara tjuvar idag. Men det finns ju en gräns... Antagligen Axen med för den delen för hon är säkert inte den första i världshistorien med moln.
Min lillasyster vill ha kalsonger i JNY's djungeltyg. Av någon anledning springer hon runt med små söta trosor med kalsonger över. Hon är 15 år och pinnsmal, köper XS i kläder, vågar man satsa på 170 ur ottobres barnmönster tror ni?