Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

Sytråden spinner vidare - lila tråd

Koocachoo skrev 2010-12-26 10:29:22 följande:
    Ok...tråkigt med sådana som snor andras tryck. Tyvärr är detta vanligt....vet själv att min leverantör har problem med ett företag i Kina som har tryckt upp hennes tyger utan hennes vetskap! Och det var inte första gången det hände. Tråkigt.
    Ja fruktansvärt tråkigt. Speciellt med tanke på att det finns många riktigt duktiga illustratörer vars tryck de istället kunnat köpa/hyra för upptryckning!
  • Ogabinne
    Koocachoo skrev 2010-12-26 10:40:56 följande:
    Jag har sett Znoks design på ett ställe jag var lite överraskad över att se hennes tyg....måste söka upp det för tänk om det är samma sak där! En sida i Usa tror jag det var....
    Nämen!

Ibland får ju faktiskt olika leverantörer trycka upp samma tyg, men när det gäller sådana tryck som Johanna designat vet man ju att det endast tillhör en leverantör.
  • Ogabinne
    Koocachoo skrev 2010-12-26 10:54:31 följande:
    Jag har precis mailat Znok för att fråga....bättre fråga och man får veta hur det ligger till än gå och undra. Hittade tillbaka till sidan nämligen....återkommer med svar!
    Kan du posta sidan? Vore kul att se!
  • Ogabinne
    grynet80 skrev 2010-12-26 12:30:23 följande:

Går det bra att sy mudd i tights? Har sytt ett par och givetvis har lillfis skjutit i väg på längden så de blir på gränsen till förkorta när de är klara..

I bensluten menar du? Det är superfint ju!
  • Ogabinne
    Knastroll82 skrev 2010-12-28 11:01:24 följande:
    Sen funderar jag, det står på sidan att hon ska ha mellandagsrea, men inget är ju nedsatt förutom det som redan var nedsatt innan jul?
    Samma funderingar här. Har varit inne varje dag sen julafton för att se den där rean. Mellandagarna, är de inte slut?
  • Ogabinne
    Knastroll82 skrev 2010-12-28 11:14:24 följande:
    Mellandagarna är ju dagarna mellan jul och nyår, typ hälften har ju gått redan.
    Jaha, är det så många mellandagar.
    Ja alla andra reor är ju igång sedan länge. Där är ju några lite tråkigare tyg nedsatta, är det rean?
  • Ogabinne

Är det ngn mer än jag som inte kommer in på Liandlos webshop? Kundlogin är det enda jag får upp... blev nyfiken på de nya tygerna.

• Ogabinne
    Pejgan skrev 2010-12-29 11:54:06 följande:
    det är bara att skapa ett konto. Testade nyss
    Måste man skapa konto bara för att titta??
  • Ogabinne
    tinni78 skrev 2010-12-29 12:38:39 följande:
    . Däremot är det borttaget att det kommer mellandagsrea.
    Ameeeen!?
  • Ogabinne
    grynet80 skrev 2010-12-29 15:51:05 följande:
    Jag vill så gärna ha mönstret på tossor i senaste ottobre och har varit runt på stan i dag och letat tidningen som en toking!! Inte en enda affär i vår bajsstad hade tidningen, vad trött jag blir.

Hur lång leveranstid är det om man beställer tidningen från dem?
    Min ottobre tog 1,5 månad att komma.
    Är det ngn speciell storlek du vill ha eller vill du ha alla? Jag kan ju rita av.
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd