Sytråden spinner vidare - lila tråd
Undrar vad dom ska lyckas lura på mig den här gången .
Är det någon som använder Stoff & stils stretchjersey som annat än mudd?
Vilken låg nivå det blev här i tråden , men tipset med barnarbete ska jag ta till mig. Frågan är väl bara vad min 3 åring kan hjälpa till med.
Knastroll: Hoppas allt går bra, jag förstår att man kommer av sig lite när man är orolig för något.
Här omkring finns det gott om hemsydda mössor, men det är kanske inte så konstig när det finns iaf 3 till här i stan som syr på beställning. Dessutom säljs Gekko på vår lokala barnklädesaffär så därifrån kommer det ffa många dregglisar.
Tack för svaren ang. SoSs stretchjersey! I hoddtröjan jag sydde här om dagen använde jag det i huvan men då vet jag att det kan användas till annat också.
Ibland kan man handla oväntat billigt på syaffären här i stan, jag köpte lite svart stretchjersey där igår eftersom det blev fel när jag beställde från MG här om dagen. På prislappen skulle det ha kostat 98 kr metern men jag fick det för 50 kr/metern, så då var jag ju bara tvungen att handla 2 meter till .
Nej nu måste jag påbörja mina syprojekt, varför har man som mest sylust när man har som minst tid?
Ni skriver aldeles för mycket här inne, jag hinner ju inte med att läsa . Det verkar vara riktiga internet-tider nu för även mina Facebook vänner har varit flitiga i eftermiddag och kväll.
Jag förstår inte hur ni hinner att sy så mycket så ni kan sälja på marknader, jag tycker att jag ängnar massor med tid åt syendet men ändå hinner jag inte sy en massa plagg.