gewjyn skrev 2010-10-17 07:19:46 följande:
Spammar vidare eftersom det bara verkar vara jag uppe
Jag sitter fortfarande och "bläddrar" i senaste ottobrenumret (Ja, jag har ju sovit några timmar emellan förstås
) och funderar på om det är köpvärt eller inte. Mycket var ju helt koko, som pingvin och sälutstyrslarna (kan inte bestämma mig för om det är overaller eller åkpåsar) heldressen för bebisar kändes ju helt orimligt bred och deras förkärlek till superbreda flickklänningar med volanger både på kjolar och ärmar delar jag inte. Men tossorna var jättefina, blöjorna är jag nyfiken på, flera fina tröjor, den med flodhästar och den med farfarsknäppning tex och skepparkavajen var jättefin. Blir nog att köpa detta nummer, det var länge sen sist
Säljs de fortfarande i butik? Jag hörde ryktas att de skulle sluta säljas i butiker, men jag vet inte om det är sant. Är det någon som vet när tidningen kommer ut?
Jag får väl hjälpa dig att spamma
. Jag tyckte att pingvinen var galetsöt men det såg väldigt bred ut om man skulle använda den som vanligt overallsmönster. Tröjan med farfarsknäppning blev jag också väldigt nyfiken på, vantmönstret vill jag också ha. Förra barnottobre köpte jag i butik iaf, jag hoppas att det fortsätter att säljas i butik.