yrväder skrev 2010-08-05 22:44:09 följande:
man kallar dom mest coversömmar i allmänhet, men sen finns det ju såklart den som kallas top coversömmen. me & i och pop har den på många av sina kläder. (kika i theas blogg
kokalal.blogspot.com/2008/01/lite-oreda-i-mas... )
Fippla lite med inställningarna om den verkar dra sig/böja sig åt nåt håll.
Tack! Ska in å kika lite senare!!
yrväder skrev 2010-08-05 22:47:29 följande:
Znoks tyger tycker jag är super, mjuka och fina, och bra färger. Fordonen hos mjuka tyger tycker jag är bra, gillade möjligen interlocken mer än jerseyn, den kändes väl möjligen lite sladdrig. Har inte haft hem Jnys fordon, men däremot stjärnorna som är i samma färg och material och dom är jättefina, och lite mer stadig jersey.
Skogen från mjuka tyger har jag bara haft hem i rosa men den kändes bra.
Jofotex nattåg var oxå fina. Har bara dom gul-gröna, och dom har hållt bra i tvätt med. Däremot hörde jag att dom blå och bruna hade tappat mkt i färg....
Men attans - jag som just beställde det bruna nattåget utav mor som ska in där nu! Nåja....
Jalapeno skrev 2010-08-06 00:22:19 följande:
japp, du kan sy allt coverpron kan på din 936 men det funkar inte att montera en bandkantare på den. Jag fick en länk av en snäll amerikansk försäljare där någon försökt montera på en bandkantare på 936an med uselt resultat. Han fick inte sälja nån sån till mej, men otroligt bra service. Jag har tyvärr inte länken kvar på den här datorn
Ja, måste ta mig tid att testa lite! Mmm, i skolan hade vi en maskin med bandkantare (endast) - men känns lite väl med en maskin till - å för "bara" det... Men den var guld värd!!