Zabw skrev 2010-04-21 10:48:37 följande:
Precis, varför skulle jag inte vilja hämta ett paket som jag betalat flera tusen för?? MEN hur som helst, jag var jätteglad att tygerna kom igår. Idag kollade jag igenom dom om allt fanns med och det stämde - förutom att det FATTAS en bit MUDD ...!!!!Denna mudd hade jag tänkt till ett speciellt ändamål och behöver den verkligen.Tror jag får nå fel på detta!!!!!!! Har jag världens otur eller vad f-n händer...???!!!??-------------------------------------------------- ----------------------------------------------Ska man verkligen acceptera två månaders leveranstid och att det fattas grejer när man väl får paketet???Jag har fått maila henne åtskilliga gånger och pratat med Schenker massa gånger. Tjatat och bråkat. Jag har varit tvungen att handla en del tyger lokalt så länge för att kunna genomföra beställningar så gott det går, även om alla färger inte finns här ute på landet och att det är betydligt dyrare. Men vad gör man, folk kan ju inte få vänta två månder på sina grejor..Kan man inte begära någon form av kompensation för detta?? Jag tycker det är förj-vligt rent ut sagt....
Du är väl tyvärr inte ensam om att ha haft leveransproblem vid beställning av Mjuka Tyger, även om det verkar som det har fungerat bättre på sista tiden.
http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=19207
Ibland kan jag själv inte motstå frestelsen och beställer. Nu senast blev det ju som sagt lime/lila fordon som jag blev lite besviken över den lila färgen (som enligt mig är brun). Jag köpte ju dessutom lite mer tyg så att det skulle räcka till fler kläder än de lilleman behöver
. Som Yrväder skrev så kunde man kanske reklamera det hela, men jag orkar inte stöka och accepterar som det är. Jag försöker undvika beställning pga tidigare strul, men ibland blir lockelsen för stor särskilt när det gäller design av Johanna Ahlard.