Inlägg från: Malin o Rebecca |Visa alla inlägg
  • Malin o Rebecca

Vi som har barn med spalt del 15

Mary Jo skrev 2010-03-19 17:23:52 följande:
    Hej hej! Länge sen jag var in,har inte haft internet. Här händer det inte så mycket. Vilja är nu 4 veckor gammal och alltså är det bara 8 veckor kvar tills operationen. jag ser fram emot den,men börjar samtidigt bli väldigt nervös...:/.. näsan är så fin. nu har hon haft kroken i 4 veckor nästan o näsan är redan jättefin. jag är så himla glad över att det redan är så fint ..trodde det skulle ta längre tid men inte
    Nej.. kroken är bra, man ser resultat fort...=)
  • Malin o Rebecca
    lingonberry skrev 2010-04-12 10:44:02 följande:
    Hej alla,Trevligt att hitta till denna tråd. Vi har en kille som föddes den 29 januari med enkelsidig LKG. Han kommer opereras för första gången någon gång i maj -juni. Har en undran till er som gjort operationen. När fick ni kallelsen till op? Ca hur många veckor innan? Tycker vi borde få den snart...Kram A-M
    Hej och välkommen.
    Jag tror att vi fick kallelsen ca en månad innan operationen. Var ska din son opereras?
  • Malin o Rebecca

Har oxå gått med i facebook gruppen nu..=)

• Malin o Rebecca
    Tessou skrev 2010-05-10 13:11:53 följande:
    Jo, Örebro har också. Lite förvånad faktiskt att vi inte hamnade där, det är närmare.. men självklart är jag glad att vi hamna på ett större sjuk hus - känns mer säkert på nåt sätt.
    Men de har bara en sköterska där samt vissa lkg-konferenser där en gång i månaden. Vi är därifrån men alla undersökningar och op. görs i Uppsala. Däremot har vi kunnat åka dit på återbesök då det är kirurgerna från Uppsala som åker ner en gång i månaden...
  • Malin o Rebecca

Hej...

Längesen jag var inne nu. Vi var till Uppsala förra veckan och Rebecca gjorde den 3:e op, hårda gommen. Själva operationen gick bra men hon fick jätte hög feber.... :/ Vi är nu hemma och kurerar oss, har fortfarande feber lite till och från..

En förälder fick intyg för att få ta tillfälliga föräldradagar (VAB) i två veckor.

Någon som har bra tips på mos/puré mat?

Svar på tråden Vi som har barn med spalt del 15