Inlägg från: Anonym (rädd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rädd)

Vi som har eller riskerar att förlora sin sambo/man/fru!! Min man har cancer. :(

Jag känner att det inte skulle vara fel att prata och diskutera med andra i liknande situation. Min man ligger nu inne på sjukhus igen efter att han avslutat 8 tuffa cellgiftsbehandlingar för lymfoblastisk t-cellslymfom. Cellgifterna hjälpte jättebra och fick bort den stora tumören bakom bröstbenet. Men nu har han fått "sjukdomen" i huden och har påbörjat nya cellgifter. Är såå orolig hela tiden, han hade haft feber inatt och mår inte alls bra. =( De pratar även om ev. benmärgstransplantation.

Hur ska han fixa cellgifter nu igen när han redan är nedsänkt och kraftlös?! =( Behöver peppning. Vi har en 3-årig son, vill absolut inte att han ska växa upp utan sin älskade pappa =(

• Svar på tråden Vi som har eller riskerar att förlora sin sambo/man/fru!! Min man har cancer. :(
  • Anonym (rädd)

.. de pratar nu om ev. t-cells leukemi.. :( men han SKA fixa detta! det måste han.

• Anonym (rädd)

tack!!!

• Anonym (rädd)

Usch då =( Ja, livet blir absolut upp och ner!!! Hemskt.. =( Byter gärna mailadress...
    Kramar till dig och din familj också!!

• Anonym (rädd)

Han gick tyvärr bort "plötsligt" för 3 veckor sedan =( =( =(
    väntade på stamcellstransplantation osv, men hann inte så långt. Blir begravning nu till veckan. =(

• Anonym (rädd)

Tack!
    Extra jobbigt var det nu ikväll när sonen fick gråtattack och sa hur mycket han saknade pappa, och att han ville krama pappa :( gör sååå ont i hjärtat!!!!!!!

• Anonym (rädd)

tack <3 detsamma till dig!!! Kan inte va speciellt lätt att förlora sin mamma heller =(

• Anonym (rädd)

...har inboxat dig..

Svar på tråden Vi som har eller riskerar att förlora sin sambo/man/fru!! Min man har cancer. :(