Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
Hej!
ah tack!
åhh kolla in denna dockvagn med orginalväska mm
http://www.blocket.se/ostergotland/Dockvagn_27001000.htm?ca=14&w=1
denna skulle jag gärna köpa,men den lär hinna bli såld innan jag tar mig till norrköping.hoppas den blir en trådvagn
Yukio: Jag hann inte se ditt inlägg innan vi åkte men jag var faktiskt på Uni och de hade jättefina grejer. Köpte en vit hjälmmössa eller skridskomössa som jag har förstått att det kallas, hur fin som helst. Stod vagnen kvar när du kom hem?
Vad snällt att jag får krokarna! Boothwalker kanske kan posta dem tillsammans med selen? Om du inte hunnit posta den redan förstås.
Lurv: Tack ska du ha, jag kollar alltid in kupan och Myrorna. Klart man kan fynda där men just nu vill jag hitta lite mer "exklusiva" secondhand eller retrobutiker eftersom jag är ute efter särskilda saker. Det är svårt att gå till Myrorna om man har bestämt sig för att man vill ha exempelvis en svart jacka. Om du lägger ut på Tradera så kommer jag säkert se dina saker för jag kollar där jämt. Tack iaf!
Lurv: Förresten, du frågade ju vad jag letar efter. Framförallt jacka men även stickade koftor i storlek 74-80. Pojk eller flick spelar ingen större roll men jag har en pojke. Jag gillar 60 och 70-talskläder bäst men just stickade koftor brukar ju kunna va ganska tidlösa. Om du har något sånt så är jag kanske intresserad.