Inlägg från: Bambusa |Visa alla inlägg
  • Bambusa

Retrovagnstråden 19

va de ingen som våga sig på och ge ett bud på sittdelen? eller ligger alla och solar sig?? här har iaf sommarn kommit nu.. härligt..

• Bambusa
    Angel13 skrev 2012-08-01 11:34:05 följande:
    Bild på småttingarnas nya vagn :) Dottern älskar vagnen, hon vill bara åka vagn nu, blir arg när vi måste ta bilen :) Märkligt, men hon har aldrig visat samma uppskattning mot phil&teds vagnen vi har. Nåt måste det ju vara med dessa gamla vagnar. Hennes gamla favorit var farmors gamla AWN sittvagn från slutet av 50-talet, nu är det denna som gäller. Rätt mysigt för barnen att kunna se varandra och ha en egen sittplats. Har inte hunnit ta ut den på promenad ännu så jag vet inte hur pass lättkörd den är.

Vilken lycka om man skulle hitta suffletter till denna :)  

ja, den är nog mkt roligare att åka än pt, speciellt för den som får åka bakom, de ser riktigt tråkigt ut.. nu ser dom ju varann och den som kör, mkt roligare.. en kompis har en pt och ja gillade inte alls att köra den, min dotter har provåkt lite i fra på den, men hon sitter hellre bakåt så hon ser oss.. men nu r hon så stor att hon går elelr cyklar.. åkte vagn en stund på power big meet bara, då hon behövde sova middag för å orka kvällarna..  då åkte hon en rio.. som ju är framåtvänd..
  • Bambusa
    jagäraf skrev 2012-08-01 13:34:35 följande:
    Bambusa, tyvärr ingen som sagt något mer i fb-gruppen heller.

okej  Rynkar på näsan
  • Bambusa

på gestrike återvinning vet ja att man inte får ta nått, även om ja sett att de plockas iaf, tex ett 90tals brioschassi ja hade haft hundburen på när vi ställde ut hundarna.. de togs upp på en gång av en pappa och son, skulle väl bli nått bygge..  ja bryr mig inte, för ja tänker noga innan ja slänger nått, försöker alltid sälja eller skänka först..

har sett mkt ja velat ha, men inte vågat ta, och de kan bli farligt med,  alltid massa folk som slänger, och dom kollar ju inte om nån står där nere innan dom slänger,efterso man inte får vara där..  men personalen fyndar ibland vet ja..

MEN om du ser nån gå med nått du vill ha, får man fråga innan de är slängt om du får de istället..

• Bambusa

nu åker sittdelen ut på blocket istället.. men vet inte vad ja ska skriva för pris.... förslag?? 

• Bambusa
    jagäraf skrev 2012-08-07 07:54:45 följande:
    Ingen aning men för den som letar just en sån här sittdel så är det ju en riktig skatt!
    ja, för de är inget fel på den..  känns inge kul nr man säljer billigt, och sen ser den på blocket nån dag senare för MKT mer..  men om man visste att de va nån som ville ha den kvar så är de en annan sak..  är man för dyr får man de inte sålt.. håller på säljer en soffa just nu, å de går seeegt..  hatar när de går segt.. ska va snabbt avklarat så man slipper kolla mailen varje kvart å ha mobilen på sig heela tiden ifall nån är intresserad..
  • Bambusa

ska köpa nya bussningar, och tjejen som har emmaljunga delarna undrar hur bussningar ser ut, nån som kan förklara eller tom har bild??

• Bambusa

åh, tack.. ja ville inte mecka isär min hjul ifall hon inte hade några, då dom funkar fast dom är dåliga..

• Bambusa

ja, de är tråkigt att de inte skrivs här mer.. ja kollar fl nästan varje dag.. vill inte ha facebook..  ja letar vidare efter mina bussningar, då tjejen på tradera lurade mig, vissligen inte alls mkt pengar, men störande..

• Bambusa
    jagäraf skrev 2012-12-31 22:47:32 följande:
    Men så trist! Vad är det för bussningar du är ute efter? Det finns en barnvagnsaffär här i Visby som har en del ifall du behöver hjälp.

ja, de är tråkigt med oärligt folk.. de är till Emmaljunga..
Svar på tråden Retrovagnstråden 19