Retrovagnstråden 19
va de ingen som våga sig på och ge ett bud på sittdelen? eller ligger alla och solar sig?? här har iaf sommarn kommit nu.. härligt..
va de ingen som våga sig på och ge ett bud på sittdelen? eller ligger alla och solar sig?? här har iaf sommarn kommit nu.. härligt..
på gestrike återvinning vet ja att man inte får ta nått, även om ja sett att de plockas iaf, tex ett 90tals brioschassi ja hade haft hundburen på när vi ställde ut hundarna.. de togs upp på en gång av en pappa och son, skulle väl bli nått bygge.. ja bryr mig inte, för ja tänker noga innan ja slänger nått, försöker alltid sälja eller skänka först..
har sett mkt ja velat ha, men inte vågat ta, och de kan bli farligt med, alltid massa folk som slänger, och dom kollar ju inte om nån står där nere innan dom slänger,efterso man inte får vara där.. men personalen fyndar ibland vet ja..
MEN om du ser nån gå med nått du vill ha, får man fråga innan de är slängt om du får de istället..
nu åker sittdelen ut på blocket istället.. men vet inte vad ja ska skriva för pris.... förslag??
ska köpa nya bussningar, och tjejen som har emmaljunga delarna undrar hur bussningar ser ut, nån som kan förklara eller tom har bild??
åh, tack.. ja ville inte mecka isär min hjul ifall hon inte hade några, då dom funkar fast dom är dåliga..
ja, de är tråkigt att de inte skrivs här mer.. ja kollar fl nästan varje dag.. vill inte ha facebook.. ja letar vidare efter mina bussningar, då tjejen på tradera lurade mig, vissligen inte alls mkt pengar, men störande..